
Кремль намагається налаштувати населення РФ на майбутні хвилі мобілізації. Однак таке рішення не виправить внутрішніх обмежень російської військової потужності, доступної для війни проти України.
Про це повідомляє Інститут вивчення війни (ISW).
Аналітики зазначають, що Бєлгородська та Курська області оголосили про формування загонів тероборони, наражаючи на війну багатьох мирних жителів під абсурдим приводом загрози наземного наступу України на прикордонні райони Росії.
Водночас кремлівські пропагандисти почали висувати схожі неправдоподібні теорії, а чиновники навіть зробили рекламу "СВО", яку раніше спостерігали лише у віддалених містах і селищах влітку під час кампаній з вербування солдатів.
"Однак цих інформаційних умов недостатньо, щоб переконати російське населення загалом у необхідності додаткової мобілізації, враховуючи низьку реакцію на рекламні заходи щодо набору добровольців протягом літа", - вказують у звіті ISW.
Фахівці підкреслюють, що Кремль ризикує ще більше зашкодити своїй довірі, оголошуючи мобілізацію, яку передбачили неофіційні джерела, але не обговорювали російські офіційні особи.
В Інституті вивчення війни переконані, що рішення президента РФ Володимира Путіна розпорядитися про другу хвилю мобілізації, загальну мобілізацію чи навіть офіційне оголошення війни не виправить внутрішніх обмежень російської військової потужності, доступної для бойових дій.
"Кремлю знадобилося майже три місяці, щоб підготувати деякі з підрозділів (частково мобілізованих - ред.), тоді як інші погано підготовлені та погано забезпечені мобілізовані елементи були передчасно відправлені на передову", - інформують аналітики.
В ISW додають, що зусилля Путіна щодо формування збройних сил залишаються залежними від здатності інвестувати час і постачання у персонал. Це вимоги, які сильно суперечать відсутності у диктатора довгострокового стратегічного планування.
Ключові висновки Інституту вивчення війни:
Українська блогерка Сімбочка (справжнє ім'я – Карина Кучменко) в інтерв’ю українському журналісту і засновнику інтернет-видання "ГОРДОН" Дмитрові Гордону, яке опублікували в YouTube, розповіла про першу вагітність, під час якої втратила дитину, передаю...
Глибокий аналіз e-commerce у ніші 18+. Як легальний вейп шоп в Україні балансує між зручністю та законом. Статистика, методи верифікації та стандарти бренду KalyanCity. Онлайн-торгівля товарами з віковими обмеженнями - це складна екосистема, де звичайн...