На російському пропагандистському телеканалі "Росія 1" днями продемонстрували документальну стрічку, присвячену 25-річчю правління диктатора РФ Володимира Путіна. Основний акцент зробили на "близькості до народу" глави Кремля, зокрема, показавши скромний набір продуктів його холодильника. Про це повідомляють журналісти медіаресурсу "Агентство", передають Патріоти України.
Так, творці фільму хотіли зауважити на простому харчуванні Путіна, якими він пригостив журналіста у своїй квартирі у Кремлі. Всі бренди можна знайти в торгових мережах для простого покупця (наприклад, "Перехрестя", "П'ятірочка", "Діксі").
Паблік "Агентство" зауважує, що після виходу стрічку на екрані у мережі масово з'явились пости кремлеботів про вміст холодильника Путіна. Це може підтверджувати, що продукти були спеціально відібрані для фільму, щоб створити у громадян відчуття, що харчується так само, як і вони.
"При цьому показані продукти погано в'яжуться з тим, що відомо про споживчі переваги президента. Подарований Путіну палац у Геленджику був обставлений люксовими меблями ексклюзивних італійських марок, в інтер'єрі використовувалися килими за 16 млн рублів і люстри за 48 млн грн", - проводять аналогію журналісти.
Зокрема, під постами зі згадкою кефіру з холодильника Путіна тролі залишили надвечір 7 травня вже 325 коментарів: "Це доводить, що Путін такий самий, як і ми всі, і харчується такими ж продуктами", "Ще давно знімали холодильник Путіна, там звичайна їжа - яйця, сметана, сир. Нічого особливого", "Президента красить те, що він близький до народу".
Також до кампанії підключилися і провладні телеграм-канали. У десятках з них вийшли подібні публікації з однаковим заголовком "Росіяни почали вкладатися в рязанський кефір "Ековакіно". Пости з цією фразою опублікували понад сто каналів.
Окрім того, прокоментував "популярність" показаного у фільмі кефіру також речник Путіна Дмитро Пєсков. Він заявив, що "кефіру вистачить усім".
Під час атаки Японії 7 грудня 1941 року на військово-морську базу Перл-Харбор на острові Оаху, коли загинули кілька тисяч американських військових, і Сполучені Штати були змушені вступити у Другу світову, там були моряки українського походження. Про це...
Колишній мер Черкас Володимир Олійник з’явився на російських телеканалах і «відреагував» на цьогорічний Великодній тренд у магазинах: верхівки пасок. Про це стало відомо із уривку з пропагандистського шоу, який поширили в соцмережах, передають Патріоти...