Розхвалений російський Су-57 не прилетів на виставку в Малайзії, але вже має "покупця"

Російський винищувач п’ятого покоління Су-57Е так і не з’явився на міжнародній виставці LIMA 2025 у Малайзії, попри офіційні заяви російських посадовців про участь літака у заході. Замість бойової машини, на стенді російської Об'єднаної авіабудівної корпорації було представлено лише макет. Це вже не перший раз, коли Москва намагається просунути експортну версію Су-57, однак знову безрезультатно. Про це пише EurAsian Times, передають Патріоти України.

Попри відсутність літака, російські державні ЗМІ повідомили про "першого іноземного покупця" Су-57Е, який нібито має розпочати експлуатацію літака у 2025 році. Країну не назвали, але вірогідним претендентом вважають Алжир. Проте досі ні Москва, ні Алжир офіційно не підтвердили таку угоду.

Малайзія сумнівається

Москва активно пов’язувала Су-57 із малайзійською програмою багатоцільового бойового літака (MRCA), яка стартувала ще у 2009 році для заміни застарілого парку МіГ-29. Однак попри попередні зацікавлення, Королівські ВПС Малайзії так і не просунулися у переговорах із Росією. Наразі країна розглядає й інші варіанти, включно з південнокорейським КФ-21, а також вживаними F/A-18 Hornet із Кувейту — щоправда, і цей проєкт завис у повітрі.

Загалом, попри агресивне просування, Су-57Е не може похвалитися активним попитом навіть серед країн, які традиційно експлуатують російську техніку, зокрема Індії та Малайзії.

Індія — теж "ні"

Росія також намагається переконати Індію повернутися до співпраці у межах винищувача п’ятого покоління. У лютому 2025 року перед авіасалоном Aero India російська сторона знову запропонувала Нью-Делі експортну версію Су-57Е — з обіцянками локального виробництва та підтримки індійського проєкту AMCA. Проте індійська влада, яка ще у 2018 році вийшла з FGFA (спільного проєкту з РФ), лишається стриманою.

Деякі російські медіа та блогери почали просувати меседж, що Су-57 нібито здатен "перевершити" Rafale ВПС Індії, посилаючись на непідтверджені втрати індійських літаків у конфлікті з Пакистаном. Однак ці спроби не мали значного впливу на позицію Нью-Делі.

Чому не летить?

Основні проблеми Су-57Е — це затримки у виробництві, сумнівна якість, обмежені потужності російської промисловості в умовах санкцій, а також негативний імідж Росії на міжнародному ринку озброєнь. І хоча російські чиновники продовжують говорити про "інтерес" до літака, реальних контрактів, окрім чуток, немає.

Провал демонстрації Су-57 у Малайзії лише поглиблює сумніви потенційних покупців — і підриває довіру до "п’ятого покоління" по-російськи.

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

"ЗСУ завдали "цікавого" удару по РФ, який в Україні майже не помітили": Експерт із виробництва засобів РЕБ звернув увагу на важливі деталі

неділя, 26 жовтень 2025, 23:00

Протягом року Україна завдала низку "цікавих ударів" по території РФ, націлених на складові стратегічних ядерних сил країни-агресора. Ці удари мають в першу чергу важливе символічне значення, заявив в ефірі "Радіо НВ" заступник генерального директора к...

Жодних секретів більше немає: Аналітики показали розміщення систем ППО навколо Москви (карти)

неділя, 26 жовтень 2025, 22:48

Навколо Москви за останні два місяці створено новий периметр протиповітряної оборони, що включає щонайменше 21 позицію на відстані до 50 кілометрів від міста. Близько 80% нових позицій розташовані на південному напрямку, зазначають Патріоти України. За...