Розхвалений російський Су-57 не прилетів на виставку в Малайзії, але вже має "покупця"

Російський винищувач п’ятого покоління Су-57Е так і не з’явився на міжнародній виставці LIMA 2025 у Малайзії, попри офіційні заяви російських посадовців про участь літака у заході. Замість бойової машини, на стенді російської Об'єднаної авіабудівної корпорації було представлено лише макет. Це вже не перший раз, коли Москва намагається просунути експортну версію Су-57, однак знову безрезультатно. Про це пише EurAsian Times, передають Патріоти України.

Попри відсутність літака, російські державні ЗМІ повідомили про "першого іноземного покупця" Су-57Е, який нібито має розпочати експлуатацію літака у 2025 році. Країну не назвали, але вірогідним претендентом вважають Алжир. Проте досі ні Москва, ні Алжир офіційно не підтвердили таку угоду.

Малайзія сумнівається

Москва активно пов’язувала Су-57 із малайзійською програмою багатоцільового бойового літака (MRCA), яка стартувала ще у 2009 році для заміни застарілого парку МіГ-29. Однак попри попередні зацікавлення, Королівські ВПС Малайзії так і не просунулися у переговорах із Росією. Наразі країна розглядає й інші варіанти, включно з південнокорейським КФ-21, а також вживаними F/A-18 Hornet із Кувейту — щоправда, і цей проєкт завис у повітрі.

Загалом, попри агресивне просування, Су-57Е не може похвалитися активним попитом навіть серед країн, які традиційно експлуатують російську техніку, зокрема Індії та Малайзії.

Індія — теж "ні"

Росія також намагається переконати Індію повернутися до співпраці у межах винищувача п’ятого покоління. У лютому 2025 року перед авіасалоном Aero India російська сторона знову запропонувала Нью-Делі експортну версію Су-57Е — з обіцянками локального виробництва та підтримки індійського проєкту AMCA. Проте індійська влада, яка ще у 2018 році вийшла з FGFA (спільного проєкту з РФ), лишається стриманою.

Деякі російські медіа та блогери почали просувати меседж, що Су-57 нібито здатен "перевершити" Rafale ВПС Індії, посилаючись на непідтверджені втрати індійських літаків у конфлікті з Пакистаном. Однак ці спроби не мали значного впливу на позицію Нью-Делі.

Чому не летить?

Основні проблеми Су-57Е — це затримки у виробництві, сумнівна якість, обмежені потужності російської промисловості в умовах санкцій, а також негативний імідж Росії на міжнародному ринку озброєнь. І хоча російські чиновники продовжують говорити про "інтерес" до літака, реальних контрактів, окрім чуток, немає.

Провал демонстрації Су-57 у Малайзії лише поглиблює сумніви потенційних покупців — і підриває довіру до "п’ятого покоління" по-російськи.

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Народні прикмети на 12 листопада: Чому незаміжнім не можна купувати взуття. Чим нагодувати чоловіка, щоб у пари не було сварок

субота, 6 грудень 2025, 7:08

В цей день не давали в борг, а також не займалися важкою роботою. Не приймали жодних важливих рішень. Вважали, що наслідки будуть непередбачуваними. Навіть благі наміри можуть вилитися в щось катастрофічне або просто неприємне. *** . Іоан жив у VI сто...

Українські F-16 вже могли отримати ракети для бюджетного збиття БПЛА, - Defense Express

п’ятниця, 5 грудень 2025, 23:00

Українські F-16, ймовірно, вже обладнали ракетами APKWS II — недорогим, але результативним засобом боротьби з російськими дронами. Аналітики вважають, що поява такого озброєння може радикально посилити можливості перехоплення "Шахедів" та інших БПЛА, н...