Розхвалений російський Су-57 не прилетів на виставку в Малайзії, але вже має "покупця"

Російський винищувач п’ятого покоління Су-57Е так і не з’явився на міжнародній виставці LIMA 2025 у Малайзії, попри офіційні заяви російських посадовців про участь літака у заході. Замість бойової машини, на стенді російської Об'єднаної авіабудівної корпорації було представлено лише макет. Це вже не перший раз, коли Москва намагається просунути експортну версію Су-57, однак знову безрезультатно. Про це пише EurAsian Times, передають Патріоти України.

Попри відсутність літака, російські державні ЗМІ повідомили про "першого іноземного покупця" Су-57Е, який нібито має розпочати експлуатацію літака у 2025 році. Країну не назвали, але вірогідним претендентом вважають Алжир. Проте досі ні Москва, ні Алжир офіційно не підтвердили таку угоду.

Малайзія сумнівається

Москва активно пов’язувала Су-57 із малайзійською програмою багатоцільового бойового літака (MRCA), яка стартувала ще у 2009 році для заміни застарілого парку МіГ-29. Однак попри попередні зацікавлення, Королівські ВПС Малайзії так і не просунулися у переговорах із Росією. Наразі країна розглядає й інші варіанти, включно з південнокорейським КФ-21, а також вживаними F/A-18 Hornet із Кувейту — щоправда, і цей проєкт завис у повітрі.

Загалом, попри агресивне просування, Су-57Е не може похвалитися активним попитом навіть серед країн, які традиційно експлуатують російську техніку, зокрема Індії та Малайзії.

Індія — теж "ні"

Росія також намагається переконати Індію повернутися до співпраці у межах винищувача п’ятого покоління. У лютому 2025 року перед авіасалоном Aero India російська сторона знову запропонувала Нью-Делі експортну версію Су-57Е — з обіцянками локального виробництва та підтримки індійського проєкту AMCA. Проте індійська влада, яка ще у 2018 році вийшла з FGFA (спільного проєкту з РФ), лишається стриманою.

Деякі російські медіа та блогери почали просувати меседж, що Су-57 нібито здатен "перевершити" Rafale ВПС Індії, посилаючись на непідтверджені втрати індійських літаків у конфлікті з Пакистаном. Однак ці спроби не мали значного впливу на позицію Нью-Делі.

Чому не летить?

Основні проблеми Су-57Е — це затримки у виробництві, сумнівна якість, обмежені потужності російської промисловості в умовах санкцій, а також негативний імідж Росії на міжнародному ринку озброєнь. І хоча російські чиновники продовжують говорити про "інтерес" до літака, реальних контрактів, окрім чуток, немає.

Провал демонстрації Су-57 у Малайзії лише поглиблює сумніви потенційних покупців — і підриває довіру до "п’ятого покоління" по-російськи.

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Українське суспільство фактично не склало тест на життя в демократичній державі та вже його не здасть, - Портников

субота, 12 липень 2025, 23:00

У 2019 році після президентських і парламентських виборів українці розписалися в тому, що їм потрібний персоналістський режим білоруського типу. Про це сказав журналіст Віталій Портников, передають Патріоти України. "Тут (в Україні, - ред), в принципі,...

Окупант мав позивний "Фізрук": ЗСУ ліквідували російського тренера з лапти (фото)

субота, 12 липень 2025, 21:50

Сили оборони знищили російського окупанта – Сергія Патюкова, повідомляють Патріоти України. Сергій Патюков із серпня 2023 року вирушив добровольцем брати участь у злочинній війні проти України. До війни він одинадцять років був вчителем фізичної культу...