У мережі з'явилось фото частини фюзеляжу російського ударного вертольота Ка-52, який потрапив під удар касетним ATACMS.
Нібито фото зроблено на авіабазі під окупованим Луганськом де, на основі супутників знімків було помічено ураження мінімум п'яти ворожих вертольотів. Але фото нижче цілком демонструє чому за знімками з космосу дуже важко проаналізувати кількість уражених вертольотів.
На швидкий перший погляд - декілька отворів у оселенні кабіни та поряд з нею. Але якщо придивитися уважніше, то картина виглядає наступним чином:
І цей вертоліт не горів, не розвалився на частини й помітити це ураження із супутника не можливо. Хоча це декілька десятків слідів від уламків касетних суббоєпрпасів M75 лише в одному районі кабіни площею десь 1,5 на 1,5 метра.
При цьому якраз кабіна - найменш цікава, бо значно важливіше кількість аналогічних отворів у районі двигунів та паливної системи. Бо попри те, що у РФ називають Ка-52 броньованим, в реальності він пробивається зі стрілецького озброєння, що ще весною минулого року засвітили самі російські льотчики.
І цей та інші вертольоти ворога з аналогічними пошкодженням мають бути відправлені на завод, де їм зможуть провести повноцінне дефектування та провести заміну всіх пошкоджених вузлів. А це означає доволі тривалий за строком процес, який не факт що взагалі буде реалізований.
Очевидно, що підтримання російським командуванням потрібного йому темпу наступу одразу на кількох операційних напрямках почало викликати у нього, скажімо так, певні труднощі. . 1. Найбільш красномовний приклад – дії угруповання військ (УВ) противника ...
У ракеті "Трембіта" використовуються технології часів Другої світової війни. Імпульсний реактивний двигун зараз практично не застосовується в авіації через певні обмеження, які має. Одне з них – це дуже інтенсивний звук під час роботи. В етері телемара...