Що таке нативна реклама та як вона працює?

Звичайна реклама "в лоб" вже давно мало кому цікава. Найчастіше люди просто її вимикають, промотують (у відеороликах) чи ігнорують. Але бізнесу, як і раніше, потрібно продавати товари та послуги, залучати якомога більше клієнтів. Тому став активно розвиватися такий формат, як нативна реклама.

Слово "нативний" у цьому випадку згадується у значенні "природний". Тобто реклама не є суттю контенту, а ненав'язливо до нього вбудовується. Завдяки цьому такий посил сприймається аудиторією лояльніше. Докладніше про все це можна прочитати тут: https://interkassa.com/blog/kak-rabotaet-nativnaya-reklama-osobennosti-ee-effektivnogo-primeneniya/.

Приклади нативної реклами
Найпростіше зрозуміти, як вона працює, якщо навести всім знайомі приклади. Один з них — це формат такої реклами у блогерів. Вони можуть брати певні товари та послуги у компаній та розповідати про них у рамках свого життя. Наприклад, блогер-мандрівник отримує хорошу камеру, знімає на неї черговий влог на тему подорожі та періодично розповідає підписникам про те, якою саме технікою він користується, у чому її плюси. Переваги такої реклами очевидні, бо вона:

  • не нав'язується, а гармонійно вбудовується в контент, цікавий користувачам;
  • одразу вказує, на що здатний конкретний продукт (або послуга) – у нашому випадку це камера;
  • доводить, що блогер рекламує те, що використовує сам для своїх же цілей.

За таким же принципом діє реклама, пов'язана з різною косметикою, товарами для дітей та домашніх тварин, продуктами харчування. Наприклад, фуд-блогер готує черговий цікавий обід та одночасно використовує продукцію конкретного бренду. Якщо він ненав'язливо підкреслить її переваги, то глядачі точно зацікавляться продуктом.

Спецпроекти — ще один варіант нативної реклами
Під спецпроектами розуміється будь-що: від тематичного вечора — до онлайн-тесту на будь-яку цікаву тему. Наприклад, компанія, яка займається виробництвом БАДів, може запустити проект, у якому запропонує користувачам пройти тест на свої звички харчування та дізнатися, які помилки вони припускають у раціоні. А наприкінці користувачам порекомендують не лише ефективний план харчування, а й БАДи на додаток.

Якщо узагальнити, то нативна реклама завжди корисна і глядачеві — причому незалежно від того, чи придбає він товар. Навіть якщо людині не цікавий конкретний товар, вона все одно почерпне собі щось цікаве, а в голові у неї залишиться позитивний образ бренду.

Читайте докладніше про нативну рекламу в блозі Interkassa та використовуйте ці знання для створення ефективних рекламних кампаній.

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Народні прикмети на 2 квітня. Українці спрадавна продавали й купували цього дня та приховували свої мрії та сподівання

середа, 2 квітень 2025, 7:05

2 квітня за новим стилем (15 квітня за старим) віряни вшановують преподобного Тита Чудотворця. За це отримав нагороду творити чудеса. За юліанським календарем сьогодні день пам'яті мучениці Фотини Самарянині. . *** . Тит жив у VIII-IX століттях. Ще в...

Іран показово принизив президента США, - Голобуцький

вівторок, 1 квітень 2025, 22:59

"Розкидатися погрозами на всі боки - не так весело, як виявилося, бо можна отримати достойну відповідь. Іран - почав грозити Америці ядерним ударом по її військових базах у регіоні. Щоправда, невідомо, чи є в них ті ядерні ракети, чи немає - але ж МАГА...