Звичайна реклама "в лоб" вже давно мало кому цікава. Найчастіше люди просто її вимикають, промотують (у відеороликах) чи ігнорують. Але бізнесу, як і раніше, потрібно продавати товари та послуги, залучати якомога більше клієнтів. Тому став активно розвиватися такий формат, як нативна реклама.
Слово "нативний" у цьому випадку згадується у значенні "природний". Тобто реклама не є суттю контенту, а ненав'язливо до нього вбудовується. Завдяки цьому такий посил сприймається аудиторією лояльніше. Докладніше про все це можна прочитати тут: https://interkassa.com/blog/kak-rabotaet-nativnaya-reklama-osobennosti-ee-effektivnogo-primeneniya/.
Приклади нативної реклами
Найпростіше зрозуміти, як вона працює, якщо навести всім знайомі приклади. Один з них — це формат такої реклами у блогерів. Вони можуть брати певні товари та послуги у компаній та розповідати про них у рамках свого життя. Наприклад, блогер-мандрівник отримує хорошу камеру, знімає на неї черговий влог на тему подорожі та періодично розповідає підписникам про те, якою саме технікою він користується, у чому її плюси. Переваги такої реклами очевидні, бо вона:
За таким же принципом діє реклама, пов'язана з різною косметикою, товарами для дітей та домашніх тварин, продуктами харчування. Наприклад, фуд-блогер готує черговий цікавий обід та одночасно використовує продукцію конкретного бренду. Якщо він ненав'язливо підкреслить її переваги, то глядачі точно зацікавляться продуктом.
Спецпроекти — ще один варіант нативної реклами
Під спецпроектами розуміється будь-що: від тематичного вечора — до онлайн-тесту на будь-яку цікаву тему. Наприклад, компанія, яка займається виробництвом БАДів, може запустити проект, у якому запропонує користувачам пройти тест на свої звички харчування та дізнатися, які помилки вони припускають у раціоні. А наприкінці користувачам порекомендують не лише ефективний план харчування, а й БАДи на додаток.
Якщо узагальнити, то нативна реклама завжди корисна і глядачеві — причому незалежно від того, чи придбає він товар. Навіть якщо людині не цікавий конкретний товар, вона все одно почерпне собі щось цікаве, а в голові у неї залишиться позитивний образ бренду.
Читайте докладніше про нативну рекламу в блозі Interkassa та використовуйте ці знання для створення ефективних рекламних кампаній.
Керівник офісу Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (НКЦПФР) Михайло Янчук з 1 по 8 січня 2025-го провів у відрядженні в Фінляндії. Фактично новорічні свята чиновник, який був призначений на посаду всього три місяці тому, з дружиною...
Православна церква України 18 січня за новим стилем вшановує єпископа Афанасія Великого. За старим стилем 18 січня відзначають Водохресний святвечір - переддень Водохрещі. . У цей день колись чекали найлютіші морози року, які називають водохресними. ...