Колишнє голлівудське подружжя Бред Пітт та Анджеліна Джолі через чотири роки після офіційного розлучення все ще продовжує з'ясовувати свої стосунки. Так, актор звинуватив колишню в тому, що вона таємно продала частину їхнього бізнесу - виноробні Château Miraval, передають Патріоти України.
За словами Пітта, Джолі навмисно віддала половину акцій російському мільярдеру та власнику Stoli Group Юрію Шефлеру. Зі свого боку Бред був проти співпраці з росіянином та кілька разів відхиляв його пропозицію. Через це актор знову подав на екскохану до суду.
Про продаж частини бізнесу актор дізнався 2021 року та запевняє, що його ексдружина навмисно зробила це, аби помститися колишньому за судові тяганини щодо опіки над дітьми, пише Page six.
Ба більше, як стверджує Пітт, акторка не просто так віддала свою частку саме Шефлеру. Нібито Джолі знала, що це погано вплине на бізнес, враховуючи зв'язки олігарха з Путіним - зокрема, його "вторгнення до України та гомофобний законодавчий порядок".
"Її рішення припинити переговори з Піттом було навмисним і безпідставним. Як буде продемонстровано в суді, дії Джолі були незаконними, а також серйозно й навмисно завдали шкоди Пітту та несправедливо збагатили її саму. Stoli та Джолі намагалися змусити Пітта до партнерства з незнайомцем і, що ще гірше, незнайомцем з отруйними асоціаціями та намірами", - йдеться в документі, який подали представники Пітта до Вищого суду Лос-Анджелеса.
Нагадаємо, що Бред Пітт та Анджеліна Джолі придбали виноробню на півдні Франції 2008 року. Для Пітта мати бізнес у цій справі було давньою мрією, тож він вклав чимало зусиль і коштів у просування своєї торгової марки.
У ніч на 24 червня Ірак зазнав удару невідомих дронів-камікадзе, які вразили низку стратегічних об'єктів у країні, попри наявність 24 російських зенітних ракетно-гарматних комплексів "Панцирь-С1". Ці системи, які складають основу іракської ППО, виявили...
Аптечні мережі в Україні активно просувають власні торгові марки (ВТМ), які замінюють відомі бренди на полицях, збільшуючи прибутки, але водночас підвищуючи ризики для споживачів. Це стало одним з інструментів обходу заборони на маркетингові платежі, з...