
Знаменитість не перевіряла, чи пішла компанія з російського ринку, адже опиралася на попередній досвід співпраці. "У мене була колаборація з ними ще до початку війни. Ми працювали з Gerber. Коли вони написали знову, я не звернула на це увагу, бо ми з ними вже працювали. Я відштовхувалася від того", - відповіла артистка.
Анастасія Приходько визнає, що помилилася, тож перепросила за це. Також артистка додала, що після того ретельно перевіряє всі запити на рекламу. "Це моя помилка. Я слідкую за цим, але чомусь на дитяче харчування не звернула увагу. Я перепрошую за це. Це моя помилка", - додала артистка.
Зазначимо, від початку повномасштабної війни в Україні чимало світових брендів покинули ринок Росії та припинили там працювати. Однак знайшлися компанії, які, попри вороже російське вторгнення на територію незалежної країни, продовжують свою діяльність в РФ. Gerber, що входить до компанії Nestle та виготовляє дитяче харчування, після війни не покинула Росію та сплачує країні-терористці податки, які, зокрема, йдуть на військові потреби окупантів.
19 листопада за новим календарем (2 грудня за старим) - день пам'яті пророка Авдія, київського святого Варлаама, ігумена Києво-Печерського, ікони Божої Матері "У скорботах і печалях Утіха". За юліанським календарем - день пам'яті святителя Павла, спові...
До Росії постачаються оптичні приціли для снайперських гвинтівок від Swarovski. Про це повідомляє видання "Важные истории", посилаючись на дані митниць, передають Патріоти України. Зазначається, що постачання здійснює австрійський виробник преміальних ...