
Знаменитість не перевіряла, чи пішла компанія з російського ринку, адже опиралася на попередній досвід співпраці. "У мене була колаборація з ними ще до початку війни. Ми працювали з Gerber. Коли вони написали знову, я не звернула на це увагу, бо ми з ними вже працювали. Я відштовхувалася від того", - відповіла артистка.
Анастасія Приходько визнає, що помилилася, тож перепросила за це. Також артистка додала, що після того ретельно перевіряє всі запити на рекламу. "Це моя помилка. Я слідкую за цим, але чомусь на дитяче харчування не звернула увагу. Я перепрошую за це. Це моя помилка", - додала артистка.
Зазначимо, від початку повномасштабної війни в Україні чимало світових брендів покинули ринок Росії та припинили там працювати. Однак знайшлися компанії, які, попри вороже російське вторгнення на територію незалежної країни, продовжують свою діяльність в РФ. Gerber, що входить до компанії Nestle та виготовляє дитяче харчування, після війни не покинула Росію та сплачує країні-терористці податки, які, зокрема, йдуть на військові потреби окупантів.
"Злив «плівок Віткоффа» свідчить про те, що комусь дуже впливовому у США дуже набридла ця «perezagruzka» з Росією та інша дипломатична самодіяльність родини Трампа", - пише політолог Петро Олещук на своїй сторінці в соцмережі "Фейсбук", передають Патрі...
"Я від самого початку говорив, що цей «мирний план» писав не Трамп, не Рубіо і навіть не Віткофф, а якісь росіяни. Швидше за все, Кирило Дмитрієв намагався втілити в ньому основні мрії Путіна. Бо надто вже багато в цьому плані російської бюрократичної ...