Він заявив, що вони купують дешеві старі літаки, беруть на себе нереальні зобов'язання за кількістю перельотів й економлять на зарплатах і технічному обслуговуванні, передають Патріоти України з посиланням на ЕП.
За словами пілота, обман у технічному обслуговуванні літаків в Україні — це звичайна практика. "Наприклад, якийсь агрегат вийшов із ладу. Борт із такою проблемою, згідно з документами, може літати 10 днів і все. Що вони роблять у такому випадку? Десять днів минуло, вони пишуть, що полагодили, а потім одразу пишуть, що знову поламався і продовжують ще на десять днів", — заявив він.
За його словами, часом самі інженери брешуть пілотам, змушуючи їх вірити, що несправність на літаку була усунена. "Фізичної можливості переконатися, що цей агрегат працював, а потім знову поламався, у мене немає. Тільки якщо я прилетів на цьому літаку і цього ж дня закінчився ліміт часу про відмову. А так техніки роблять невинні очі й кажуть, що саме так і було: полагодили, запрацювало і знову поламалося. Ну а технікам ці вказівки дає директор", — говорить пілот.
Він зазначив, що проблема не тільки в літаках, але і в працівниках, яких наймають авіакомпанії. "Ці контори набирають або зовсім молодих, або пілотів із конкретними "зальотами", тобто людей, яких можна тримати на гачку, і вичавлюють із них усе, порушуючи всі можливі трудові норми", — заявив він.
Російські окупанти використовують різні методи для ураження українських військових під виглядом волонтерської або побутової допомоги. Про це в в ефірі Ранок.LIVE розповів колишній співробітник Служби безпеки України, військовий експерт Іван Ступак, пер...
"Цікаве дослідження викотило видання Bloomberg - про те, якими будуть втрати країн-членів НАТО у випадку війни з Росією. Якщо коротко, то все погано: шалені людські жертви, катастрофічне падіння ВВП і все одно - перевага за Кремлем. Висновок очевидний:...