"Тисяча Зеленського" - точніше, "ваучер Зеленського" - розрахований тільки і виключно на електорат Зеленського. Тому й ваучер (на послуги спортзалів, кінотеатрів тощо), що для цієї соціальної групи подібне актуальне. Для інших соціальних груп, передусім старшого покоління, це неактуальне і нецікаве, їм би отримати живі гроші чи якщо ваучери, то на продукти, наприклад, чи ліки. Але ці люди - не електорат Зеленського. Тому на їхні потреби ніхто і не орієнтувався", - пише політтехнолог Олексій Голобуцький на своїй сторінці у соцмережі "Фейсбук", передають Патріоти України, та продовжує:
"Старші вікові групи вже знов доволі міцно закріпились за "політичними політиками і їхніми партіями - котрим протиставляє себе Зеленський як "неполітичний політик". Офіс президента цілком логічно вирішив, що зусилля для «перевербовки» цих груп себе не окуплять. Для ОП і Зеленського актуальніше згуртувати той електорат, що в них лишився.
Не треба забувати: Зеленський все ще найпопулярніший політик і все ще виграє в другому турі в будь-якого суперника. 30% чи 18%, але він сам і його політична сила все ще лідирують в рейтингах.
Тому й пиво в пабі і футбол: бо це зрозуміле й близьке виборцям саме Зеленського. Вони такі ж, тож для них «хороший хлопець з пивом на футболі» - «свій», незважаючи на жодні мільйонні офшори, вагнергейти та інші далекі й абстрактні аргументи".
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.
Пояснити б їм це… Бо парламентськими методами доходить надто повільно
Блогер Ніколас Карма, який цікавиться у звичайних людей і знаменитостей, скільки коштує їхній "лук", поставив те саме запитання воїну ЗСУ, який служить у 6 батальйоні 12 бригади "Азов", передають Патріоти України. Під час прогулянки Львовом захисник бу...