У бочечці меду ймовірного падіння росавіації є велика ложечка дьогтю, - журналіст

"Сьогодні стартує 42-га сесія асамблеї Міжнародної організації цивільної авіації (IКAO). Тож РФ вирішила натиснути на жалість і звернулася до організації з проханням послабити санкції проти своєї авіації – ну хоча б у частині доступу до запасних частин і транзитних перельотів. Аргумент традиційний: "Це ж питання безпеки", - пише журналіст та військовослужбовець Антон Швець у своєму Телеграм-каналі, передають Патріоти України, та продовжує:

"Думаю, не випадково цей запит з'явився одразу після того, як США минулого тижня зняли санкції з білоруського авіаперевізника "Белавиа". Тепер Росія нудно торочить, що запчастини критично важливі для безпеки польотів, санкції позбавляють людей права на свободу пересування, суперечать міжнародному праву, а ще несправедливо обмежують доступ до техобслуговування і страхування літаків.

Так, це вже давно секрет Полішинеля, що у РФ проблеми з експлуатацією літаків. Наприклад, у 2022 році понад 700 бортів – переважно Airbus і Boeing – залишилися без належного обслуговування. Відтоді російські авіакомпанії шукають вихід через сірі схеми, розбирають старий мотлох на деталі, а подекуди намагаються тихцем орендувати літаки в Ефіопії. Усі розмови про "відродження" власного авіапрому виявилися не більше ніж казками про білого бичка.

Утім, у цій бочечці меду ймовірного падіння російської авіації каменем з неба є й велика така ложечка дьогтю.

По-перше, хоч у 2022 році РФ не змогла домогтися виборів до ради ІКАО, проте вона все ще залишається членом організації. Можу побитися об заклад, що вони цю ідею не полишають. Хоча Канада знає про ситуацію й тримає руку на пульсі.

По-друге, "Белавиа" пробачене Трампом. У ЄС обмеження проти білоруської компанії залишаються чинними, а от США тепер намагаються і на ялинку влізти, і не подряпатися. Бо санкції Трамп наказав зняти, але як тепер проконтролювати, що білоруси не нададуть доступу РФ до авіадеталей у рамках Союзної держави.

Міністерство торгівлі США навіть написало директору "Белавиа" листа з жорсткими умовами, мовляв, заборонені рейси до Росії, Ірану, КНДР, Сирії, Куби й на окуповані українські території.

В якості відповіді "Белавиа" одразу після зняття санкцій оголосила 50-відсоткову знижку на рейси до Санкт-Петербурга. Це виглядає як відвертий тролінг Штатів.

До речі, не тільки про деталі треба непокоїтися. Через ту ж "Белавиа" у 2024-му за сприяння компанії з ОАЕ пройшла передача трьох літаків від маловідомої компанії Magic Air із Гамбії. І хоч пілотам довелося проходити перепідготовку, а самі літаки були в поганому технічному стані – нічого, зі світу по нитці – РФ можливість отримати допомогу від Союзної держави".

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Характерною особливістю обох витоків - і 2022, і 2025 - є те, що сам їх факт категорично заперечується міністерством цифрових трансформаторів, - експерт із кібербезпеки

вівторок, 23 вересень 2025, 15:40

"В Україні сталася чергова, штучно створена техногенна катастрофа: на закритому ТГ-каналі пропонують базу з 20 мільйонами рядків записів про користувачів Дії. Чисто збіг, що цифроміністр Федоров хвалився десь такою ж кількістю користувачів Дії. Ціна ба...

Порівняння виграшів за регіонами: слоти, де гравці Vavada найчастіше отримують гроші

вівторок, 23 вересень 2025, 15:38

Онлайн-казино давно перестали бути просто платформами для розваг сьогодні це цілі екосистеми з аналітикою, турнірами та регіональними особливостями. Гравці з різних країн часто обирають одні й ті ж популярні слоти, однак статистика показує, що віддача ...