Після скасування мораторію на азартні ігри гральний бізнес України активно розвивається. Реклама казино та букмекерів в інтернеті й на білбордах стала звичним явищем. Маркетологи докладають максимум зусиль, щоб створити креативний заманливий рекламний текст. До просування брендів залучають блогерів, стрімерів, спортсменів, лідерів думок. Та через те, що азартні ігри — доволі специфічна сфера бізнесу, що пов’язана з соціальними ризиками, держава досить жорстко регламентує їх рекламу.
З 2 жовтня діють оновлені законодавчі норми щодо рекламування азартних ігор, які містять ряд заборонних вимог. У зв’язку з цим у КРАІЛ вкотре нагадали операторам ринку та розповсюджувачам реклами основні заборони.
Чому держава регулює рекламу гральних закладів
Обмеження щодо змісту та розміщення рекламних текстів викликані тим, що деяка
частина гравців сприймає їх як метод швидкого заробітку, а не розвагу. Поміж тим, не всі знають, що грати в онлайн-казино можна без фінансових витрат. Ліцензовані бренди на кшталт First Casino Україна пропонують користувачам ігри в деморежимі, де є можливість робити ставки віртуальними грошима.
Ще однією причиною обмежувальних рекламних норм є ризики, пов’язані з
поширенням лудоманії, яка виникає через надмірне, неконтрольоване захоплення азартними іграми. Зазначимо, що одним з інструментів попередження гральної
залежності є дотримання принципів відповідальної гри, серед яких — ідентифікація користувача. Тому, легальні оператори, такі як, наприклад, казино Вулкан чи Космолот, допускають до гри на гроші лише після проходження реєстрації.
Що заборонено рекламувати
Регулятор звернув увагу рекламодавців на кілька важливих нюансів. Згідно з оновленою статтею 22-1 про рекламу заборонено:
● розповсюджувати інформацію про гральні заклади, які не мають ліцензії КРАІЛ;
● розповідати про способи доступу до ігор на гроші для осіб, яким не виповнився 21 рік, чи проходження верифікації за документами іншої особи;
● переконувати, що гральний заклад — місце, де можна за короткий час заробити велику суму грошей;
● заохочувати до гри неповнолітніх, малозабезпечених людей, осіб з психічними захворюваннями.
Також закон не дозволяє використовувати у рекламі як моделей осіб, що молодші за 21 рік, та розміщувати продукти азартних ігор.
Рекламувати азартні ігри заборонено в друкованих ЗМІ, навчальних, довідкових чи науково-популярних виданнях, у художній літературі для дітей. Для просування грального бізнесу не можна використовувати зовнішні борди, транспортні засоби, у тому числі метрополітен. Заборонено транслювати рекламні тексти під час концертів, спортивних змагань, розважальних заходів, у яких беруть участь неповнолітні.
Організатори азартних ігор, згідно з законом, також не мають права спонсорувати такі заходи.
У рекламному тексті обов’язково має бути інформація про номер і дату видачі ліцензії та попередження про небезпеку лудоманії.
На порушників, попередили в КРАІЛ, чекає адміністративна, дисциплінарна, цивільно-правова та кримінальна відповідальність.
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.
Мобілізаційний резерв України на сьогодні становить 3,7 млн людей. А загальна кількість громадян чоловічої статі віком від 25 до 60 років – 11,1 млн. Про це йдеться в інформації на інфографіці видання The Financial Times, передають Патріоти України. У ...
Українська інтерв'юерка та блогерка Раміна Есхакзай уперше поділилася, як закрутила роман з військовим, якого нещодавно показала уперше. Так, журналістка у власному проєкті "30" поділилася, що вона познайомилася з обранцем за допомогою звичайного листу...