Вчені змогли виростити рослини на грунті, який доставили з Місяця (відео)

Для цих цілей дослідники використовували крес-салат.

Вчені змогли виростити рослини на грунті, яку доставили з Місяця. Рослини повільно проростали та виявилися низькорослими. Про це повідомляє Associated Press, передають Патріоти України.

Відзначається, що грунт з місяця на Землю доставили в рамках місії космічного корабля "Аполлон-11" в 1969 році. Вчені висадили крес-салат. У перший же тиждень з'ясувалося, що на місячному грунті рослини проростають дуже повільно й вони низькорослі.

При цьому дослідники повідомили, що отримані зразки грунту піддавалися впливу сонячної радіації довше, ніж грунт з поверхні моря спокою, тому виявилися менш сприятливі для рослин. Крім того, в грунті виявили крихітні уламки скла від ударів мікрометеоритів.

У зв'язку з цим вчені вважають, що для подальших експериментів варто використовувати грунт з молодших геологічних ділянок Місяця.

"Той факт, що щось виросло, означає, що у нас є дійсно хороша відправна точка, і тепер питання в тому, як ми це оптимізуємо і покращуємо", - заявила науковий співробітник НАСА з космічної біології Шарміла Бхаттачарья.

"Противник не сумел достигнуть каких-либо значительных успехов на основных операционных направлениях", - Машовець