"Велике будівництво" допомагає Зеленському не ввійти в історію, а вкрасти... Всі бюджетні гроші кидають сюди", - екс-держуповноважена Антимонопольного комітету

9 з 10 великих держзакупівель на цьому тижні - дороги. Всі бюджетні гроші кидають на їх будівництво, тому що так красти найлегше. Про це в Facebook написала колишній державний уповноважений Антимонопольного комітету України (2015-2019) Агія Загребельська, зазначають Патріоти України

Вона навела приклад компанії "Автомагістраль-Південь", яка за два роки отримала підрядів на суму понад 80 млрд.

"Купити пісок на легальному кар‘єрі за 65 грн, а закласти в кошториси за ціною більше 300 грн. - маржинальність 500%. На пісок з нелегального кар‘єру маржинальність може досягати і 1000%. Ці нескромні доходи оплачуються з державного бюджету, тобто з наших грошей. І далі розтікаються по гаманцях дорожньої мафії та Зеленського і Ко. "Автомагістраль-Південь" за два роки отримала вже підрядів на суму більше 80 млрд грн - це більше 3% річного державного бюджету. А тепер на прикладі піску спробуйте бодай уявити скільки з цих коштів було тупо вкрадено. І мова лише про одного субпідрядника Великого будівництва Зеленського, хоча й найбільшого", - пише Загребельського.

Вона аналізує тижневу таблицю закупівель, яку представило напередодні видання NashiGroshi: "Вся країна працює на дорожній картель Зеленського. 9 з 10 великих закупівель на цьому тижні - дороги. Більше нічого "великого" купувати державі, як виявилося, не потрібно".

"Я не вірю в казку Зеленського про те, що він всі бюджетні гроші кидає на будівництво доріг, бо хоче увійти в історію як "президент-будівельник" та наслідувати Рузвельта. Він витрачає всі наші гроші на дороги, бо саме з доріг красти найлегше", - висловила впевненість Загребельського.

Вона нагадала, що коли під час "Великого будівництва" Рузвельта американці усвідомили, що дорожня мафія краде їхні гроші, а журналісти про це написали, президент США створив летючі загони з представників конкурентного відомства, ФБР, генеральної прокуратури, шерифів, які розлетілися по країні ловити "казнокрадів".

"І вже через чотири роки понад 40 представників дорожньої мафії отримали реальні терміни, які обчислювалися десятками років, а держава повернула собі сотні мільйонів вкрадених з бюджету доларів", - підкреслила експерт.

"Що зробив Зеленський, коли журналісти та громадськість почали кричати, що на дорогах крадуть та публікувати докази? Він не створював ніяких груп, правоохоронці не починали це розслідувати, а конкурентне відомство Зеленського навіть судиться з нами, щоб тільки не відкривати справ.

Це і є беззаперечним доказом суттєвої відмінності Великого будівництва Рузвельта від проєкту Зеленського з такою самою назвою. Рузвельт дійсно будував, щоб увійти в історію, Зеленський будує, щоб більше вкрасти", - знову констатує Загребельська.

Також вона зазначила, що не відбулося і збільшення кількості робочих місць, адже на відміну від Америки 100 років тому, більшість робіт виконується не руками робітників, а технікою.

"І поки я писала цей пост,"Автомагістраль-Південь" освоїла ще 4 млн грн. Адже саме з такою швидкістю - 4 млн на годину або 95 млн грн на добу - компанія витрачає наші гроші", - пише Загребельська.

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Военная помощь США сначала пойдет на закрепление позиций Сил обороны Украины и отражение наступления РОВ - Злий Одесит

четвер, 25 квітень 2024, 3:25

Сенат США во вторник 23 апреля (ночью 24 апреля по Киеву) поддержал законопроект о предоставлении помощи Украине на сумму около 61 млрд долларов. Подписание документа президентом США Джозефом Байденом – тоже не проблема, но как скоро настолько необходи...