Вибори, вибори..: Скільки коштів витратили кандидати перед другим туром на рекламу у Facebook

З 25 жовтня до 7 листопада політичні партії та кандидати розмістили понад 4 тисячі рекламних дописів у соціальній мережі Фейсбук, витративши на це 144 тисячі доларів.

Найбільше грошей перед другим туром витратили політичні партії. Про це повідомила громадянська мережа ОПОРА, передають Патріоти України.

Приблизно 30 політичних сил витратили понад 34 тисячі доларів, а це понад 900 тисяч гривень, на 857 рекламних дописів.

Партії, які витратили найбільше

  • "Слуга народу" – понад 8 тисяч доларів за 89 дописів;
  • "За майбутнє" – понад 6 тисяч доларів за 164 дописів;
  • "Європейська солідарність" – 3,7 тисячі доларів за 122 рекламних пости.

Кандидат, який витратив найбільше

Найбільше коштів на рекламу з 25 жовтня по 7 листопада витратив кандидат на посаду міського голови Львова від "Європейської солідарності" Олег Синютка – 3 625 доларів.

Де відбудеться другий тур виборів мера

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

У Криму пролунали вибухи. Бази у Джанкої, навколо Сімферополя, Севастополь знов під ударом. Керченський міст перекритий

вівторок, 30 квітень 2024, 3:25

У ніч на вівторок, за повідомленнями місцевих мешканців, в окупованому Криму, а саме у Сімферополі, Гвардійському та Джанкої пролунали вибухи. Про це зокрема повідомляють російські пабліки у Telegram . Кримський міст, за інформацією окупаційної влад...

Вам будь-який військовий скаже, що волонтер, який привозить десятки FPV, – не менш цінний, ніж піхотинець на позиції, - Віктор Андрусів

понеділок, 29 квітень 2024, 23:33

"Про різницю між участю й індульгенцією. Одна з найбільших проблем нашого часу – це рівняти всіх під одну гребінку. Якщо військовий – то герой, якщо виїхав у Європу – то зрадник. Насправді серед військових купа різних покидьків, які можуть утекти, укра...