Найбільше грошей перед другим туром витратили політичні партії. Про це повідомила громадянська мережа ОПОРА, передають Патріоти України.
Приблизно 30 політичних сил витратили понад 34 тисячі доларів, а це понад 900 тисяч гривень, на 857 рекламних дописів.
Найбільше коштів на рекламу з 25 жовтня по 7 листопада витратив кандидат на посаду міського голови Львова від "Європейської солідарності" Олег Синютка – 3 625 доларів.
"Заява Путіна – вимушений крок, бо Захід не продемонстрував очікуваної Кремлем реакції. Захід не зрозумів дуже товстого «натяку» - довелось роз’яснювати особисто. Путін пів доби чекав на прояви паніки, на чергу дзвінків з усіх столиць НАТО, може навіть...
Православне свято 23 листопада за новим календарем (6 грудня за старим) - день пам'яті святителя Амфілохія. Також сьогодні поминають усіх, в Україні голодом заморенних. За юліанським календарем - день пам'яті апостолів від 70-ти - Іродіона, Ераста, Олі...