Найбільше грошей перед другим туром витратили політичні партії. Про це повідомила громадянська мережа ОПОРА, передають Патріоти України.
Приблизно 30 політичних сил витратили понад 34 тисячі доларів, а це понад 900 тисяч гривень, на 857 рекламних дописів.
Найбільше коштів на рекламу з 25 жовтня по 7 листопада витратив кандидат на посаду міського голови Львова від "Європейської солідарності" Олег Синютка – 3 625 доларів.
Більше ніж половина російських військових, звільнених із полону, не прожили і року після обміну. Частина з них загинула під час "мʼясних штурмів", деяких убили співслужбовці, інші зникли безвісти. Про це повідомляють в проєкту ГУР МОУ "Хочу жить", поси...
Керівництво Національної академії внутрішніх справ розподілило між собою службові квартири в житловому комплексі, зведення якого раніше пояснювало необхідністю забезпечити житлом пільговиків і ветеранів. Про це повідомляють Патріоти України з посилання...