Найбільше грошей перед другим туром витратили політичні партії. Про це повідомила громадянська мережа ОПОРА, передають Патріоти України.
Приблизно 30 політичних сил витратили понад 34 тисячі доларів, а це понад 900 тисяч гривень, на 857 рекламних дописів.
Найбільше коштів на рекламу з 25 жовтня по 7 листопада витратив кандидат на посаду міського голови Львова від "Європейської солідарності" Олег Синютка – 3 625 доларів.
В українській економіці спостерігаються дві небезпечні тенденції: різке гальмування динаміки ВВП на тлі наростаючої інфляції. Чим небезпечна ця «спіраль смерті» для економічної стабільності, а головне — як її уникнути? «Спіраллю смерті» економісти нази...
17 травня за новим стилем вшановують пам'ять апостола від 70-ти Адроника і патріарха Стефана Константинопольського. За юліанським календарем сьогодні згадують мученицю Пелагію Тарсійську. . Наші предки присвячували це народне свято посівам овочів і зе...