Найбільше грошей перед другим туром витратили політичні партії. Про це повідомила громадянська мережа ОПОРА, передають Патріоти України.
Приблизно 30 політичних сил витратили понад 34 тисячі доларів, а це понад 900 тисяч гривень, на 857 рекламних дописів.
Найбільше коштів на рекламу з 25 жовтня по 7 листопада витратив кандидат на посаду міського голови Львова від "Європейської солідарності" Олег Синютка – 3 625 доларів.
"21 лютого СБУ повідомила, що росіяни почали розкачувати протести в Україні. Скажу чесно – це очікувана подія. Очікувана саме зараз, на фоні переговорів, що відбуваються. І це частина тонкої багатоступеневої гри Путіна та його оточення", - пише політте...
У Києві серед зими помітили триколісний кабріолет Polaris Slingshot 2016 року. Він є рідкісним не лише в Україні. Його фото опублікували на сторінці t.o.p.c.a.r.s_ua в Instagram, передають Патріоти України. Американська компанія Polaris Industries спец...