
Найбільше грошей перед другим туром витратили політичні партії. Про це повідомила громадянська мережа ОПОРА, передають Патріоти України.
Приблизно 30 політичних сил витратили понад 34 тисячі доларів, а це понад 900 тисяч гривень, на 857 рекламних дописів.
Найбільше коштів на рекламу з 25 жовтня по 7 листопада витратив кандидат на посаду міського голови Львова від "Європейської солідарності" Олег Синютка – 3 625 доларів.

Православне свято 25 листопада за новим календарем (8 грудня за старим) - день пам'яті Климента I, папи Римського і одного з апостолів від сімдесяти (у народі - Клим Холодний). За юліанським календарем - святителя Іоанна Милостивого, патріарха Олександ...
Листопад 2025 року однозначно увійде в історію України як час неймовірних політичних потрясінь. Спершу, 10 числа, країна прокинулась у новій реальності – після публікації антикорупційними органами так званих "плівок Міндіча". Завдяки багатомісячній роб...