Вибори, вибори..: Скільки коштів витратили кандидати перед другим туром на рекламу у Facebook

З 25 жовтня до 7 листопада політичні партії та кандидати розмістили понад 4 тисячі рекламних дописів у соціальній мережі Фейсбук, витративши на це 144 тисячі доларів.

Найбільше грошей перед другим туром витратили політичні партії. Про це повідомила громадянська мережа ОПОРА, передають Патріоти України.

Приблизно 30 політичних сил витратили понад 34 тисячі доларів, а це понад 900 тисяч гривень, на 857 рекламних дописів.

Партії, які витратили найбільше

  • "Слуга народу" – понад 8 тисяч доларів за 89 дописів;
  • "За майбутнє" – понад 6 тисяч доларів за 164 дописів;
  • "Європейська солідарність" – 3,7 тисячі доларів за 122 рекламних пости.

Кандидат, який витратив найбільше

Найбільше коштів на рекламу з 25 жовтня по 7 листопада витратив кандидат на посаду міського голови Львова від "Європейської солідарності" Олег Синютка – 3 625 доларів.

Де відбудеться другий тур виборів мера

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Миру не буде: Росія готує новий театр бойових дій, а Трамп виходить на трек дипломатії сили - Злий Одесит

четвер, 9 жовтень 2025, 23:55

Після зустрічі президентів США і Росії Дональда Трампа і Володимира Путіна на Алясці багато хто вважав, що це може стати сигналом для подальшого врегулювання війни в Україні – мирним шляхом. Але ці вкрай оптимістичні прогнози не були варті й виїденого ...

В Україні занадто відкрито обговорюють ракетні програми, це привертає увагу росіян - генерал-майор запасу ЗСУ Кривонос

четвер, 9 жовтень 2025, 22:15

В Україні надто відкрито обговорюють ракетні програми, що створює загрози безпеці та сприяє витоку інформації. Про це сказав генерал-майор запасу ЗСУ Сергій Кривонос, передають Патріоти України. "Найбільша проблема в тому, що за останній рік про ракетн...