Вибори, вибори..: Скільки коштів витратили кандидати перед другим туром на рекламу у Facebook

З 25 жовтня до 7 листопада політичні партії та кандидати розмістили понад 4 тисячі рекламних дописів у соціальній мережі Фейсбук, витративши на це 144 тисячі доларів.

Найбільше грошей перед другим туром витратили політичні партії. Про це повідомила громадянська мережа ОПОРА, передають Патріоти України.

Приблизно 30 політичних сил витратили понад 34 тисячі доларів, а це понад 900 тисяч гривень, на 857 рекламних дописів.

Партії, які витратили найбільше

  • "Слуга народу" – понад 8 тисяч доларів за 89 дописів;
  • "За майбутнє" – понад 6 тисяч доларів за 164 дописів;
  • "Європейська солідарність" – 3,7 тисячі доларів за 122 рекламних пости.

Кандидат, який витратив найбільше

Найбільше коштів на рекламу з 25 жовтня по 7 листопада витратив кандидат на посаду міського голови Львова від "Європейської солідарності" Олег Синютка – 3 625 доларів.

Де відбудеться другий тур виборів мера

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Потрапили до "своїх": Більше половини звільнених із полону росіян не прожила й року

вівторок, 22 липень 2025, 19:41

Більше ніж половина російських військових, звільнених із полону, не прожили і року після обміну. Частина з них загинула під час "мʼясних штурмів", деяких убили співслужбовці, інші зникли безвісти. Про це повідомляють в проєкту ГУР МОУ "Хочу жить", поси...

Керівництво Академії МВС розібрало квартири, які обіцяло пільговикам і ветеранам - Bihus.Info

вівторок, 22 липень 2025, 19:15

Керівництво Національної академії внутрішніх справ розподілило між собою службові квартири в житловому комплексі, зведення якого раніше пояснювало необхідністю забезпечити житлом пільговиків і ветеранів. Про це повідомляють Патріоти України з посилання...