
Найбільше грошей перед другим туром витратили політичні партії. Про це повідомила громадянська мережа ОПОРА, передають Патріоти України.
Приблизно 30 політичних сил витратили понад 34 тисячі доларів, а це понад 900 тисяч гривень, на 857 рекламних дописів.
Найбільше коштів на рекламу з 25 жовтня по 7 листопада витратив кандидат на посаду міського голови Львова від "Європейської солідарності" Олег Синютка – 3 625 доларів.

Православне свято 31 жовтня за новим церковним календарем (13 листопада за старим) - день пам'яті Никодима і Спиридона Печерських, які ввійшли в історію як проповідники християнства, а також святого Петра Багатостраждального, видатного українського дер...
Бойові дії йдуть в семи громадах Сумщини, ворог намагається закріпитися в Хотинській та Юнаківській громадах. Про це розповів політолог, експерт "Бюро аналізу політики" Віктор Бобиренко з м.Суми, передають Патріоти України. "Ворог продовжує окуповувати...