Найбільше грошей перед другим туром витратили політичні партії. Про це повідомила громадянська мережа ОПОРА, передають Патріоти України.
Приблизно 30 політичних сил витратили понад 34 тисячі доларів, а це понад 900 тисяч гривень, на 857 рекламних дописів.
Найбільше коштів на рекламу з 25 жовтня по 7 листопада витратив кандидат на посаду міського голови Львова від "Європейської солідарності" Олег Синютка – 3 625 доларів.
На початку березня, після сварки між Дональдом Трампом і Володимиром Зеленським у Білому домі, віцепрезидент США Джей Ді Венс намагався зв'язатись із послом України у Великій Британії, колишнім головнокомандувачем ЗСУ Валерієм Залужним, але той відмови...
Люди, знайомий із п’ятою статею НАТО, добре знають, що п'ята стаття ще слабша ніж Будапештський меморандум. Таку думку висловив дипломат, Надзвичайний і Повноважний посол України в Республіці Білорусь (2010-2011) Роман Безсмертний, передають Патріоти У...