Вибори, вибори..: Скільки коштів витратили кандидати перед другим туром на рекламу у Facebook

З 25 жовтня до 7 листопада політичні партії та кандидати розмістили понад 4 тисячі рекламних дописів у соціальній мережі Фейсбук, витративши на це 144 тисячі доларів.

Найбільше грошей перед другим туром витратили політичні партії. Про це повідомила громадянська мережа ОПОРА, передають Патріоти України.

Приблизно 30 політичних сил витратили понад 34 тисячі доларів, а це понад 900 тисяч гривень, на 857 рекламних дописів.

Партії, які витратили найбільше

  • "Слуга народу" – понад 8 тисяч доларів за 89 дописів;
  • "За майбутнє" – понад 6 тисяч доларів за 164 дописів;
  • "Європейська солідарність" – 3,7 тисячі доларів за 122 рекламних пости.

Кандидат, який витратив найбільше

Найбільше коштів на рекламу з 25 жовтня по 7 листопада витратив кандидат на посаду міського голови Львова від "Європейської солідарності" Олег Синютка – 3 625 доларів.

Де відбудеться другий тур виборів мера

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

"Але не будуть на столі переговорів вічно": США здивували Україну і Європу тим, які можуть надати гарантії безпеки – Axios

понеділок, 15 грудень 2025, 22:59

Пропозиція щодо мирного врегулювання війни в Україні, яку озвучили США, передбачає "найсильніші" станом на зараз гарантії безпеки, два дня переговорів у Берліні привели до значного прогресу, але досі залишаються великі розбіжності в територіальному пит...

"Трупи НАТО та ЄС будуть забезпечувати перемирʼя": Під час виступу Зеленського перекладачка зробила курйозну помилку

понеділок, 15 грудень 2025, 21:59

Під час конференції в Німеччині, а саме виступу Володимира Зеленського, стався курйозний випадок за участю перекладачки: слово troops (війська) вона переклала як «трупи», що змусило президента України зупинити промову та виправити переклад. Про це стал...