Найбільше грошей перед другим туром витратили політичні партії. Про це повідомила громадянська мережа ОПОРА, передають Патріоти України.
Приблизно 30 політичних сил витратили понад 34 тисячі доларів, а це понад 900 тисяч гривень, на 857 рекламних дописів.
Найбільше коштів на рекламу з 25 жовтня по 7 листопада витратив кандидат на посаду міського голови Львова від "Європейської солідарності" Олег Синютка – 3 625 доларів.
У ніч на вівторок, за повідомленнями місцевих мешканців, в окупованому Криму, а саме у Сімферополі, Гвардійському та Джанкої пролунали вибухи. Про це зокрема повідомляють російські пабліки у Telegram . Кримський міст, за інформацією окупаційної влад...
"Про різницю між участю й індульгенцією. Одна з найбільших проблем нашого часу – це рівняти всіх під одну гребінку. Якщо військовий – то герой, якщо виїхав у Європу – то зрадник. Насправді серед військових купа різних покидьків, які можуть утекти, укра...