Вибори, вибори..: Скільки коштів витратили кандидати перед другим туром на рекламу у Facebook

З 25 жовтня до 7 листопада політичні партії та кандидати розмістили понад 4 тисячі рекламних дописів у соціальній мережі Фейсбук, витративши на це 144 тисячі доларів.

Найбільше грошей перед другим туром витратили політичні партії. Про це повідомила громадянська мережа ОПОРА, передають Патріоти України.

Приблизно 30 політичних сил витратили понад 34 тисячі доларів, а це понад 900 тисяч гривень, на 857 рекламних дописів.

Партії, які витратили найбільше

  • "Слуга народу" – понад 8 тисяч доларів за 89 дописів;
  • "За майбутнє" – понад 6 тисяч доларів за 164 дописів;
  • "Європейська солідарність" – 3,7 тисячі доларів за 122 рекламних пости.

Кандидат, який витратив найбільше

Найбільше коштів на рекламу з 25 жовтня по 7 листопада витратив кандидат на посаду міського голови Львова від "Європейської солідарності" Олег Синютка – 3 625 доларів.

Де відбудеться другий тур виборів мера

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Народні прикмети на 31 жовтня: Особливий день для Києво-Печерської лаври. Що не можна робити в останній день жовтня, а що зробити варто

четвер, 30 жовтень 2025, 23:55

Православне свято 31 жовтня за новим церковним календарем (13 листопада за старим) - день пам'яті Никодима і Спиридона Печерських, які ввійшли в історію як проповідники християнства, а також святого Петра Багатостраждального, видатного українського дер...

Фронт за 27 км від Сум, до міста вже долітають КАБи, - політолог

четвер, 30 жовтень 2025, 22:30

Бойові дії йдуть в семи громадах Сумщини, ворог намагається закріпитися в Хотинській та Юнаківській громадах. Про це розповів політолог, експерт "Бюро аналізу політики" Віктор Бобиренко з м.Суми, передають Патріоти України. "Ворог продовжує окуповувати...