Вибори, вибори..: Скільки коштів витратили кандидати перед другим туром на рекламу у Facebook

З 25 жовтня до 7 листопада політичні партії та кандидати розмістили понад 4 тисячі рекламних дописів у соціальній мережі Фейсбук, витративши на це 144 тисячі доларів.

Найбільше грошей перед другим туром витратили політичні партії. Про це повідомила громадянська мережа ОПОРА, передають Патріоти України.

Приблизно 30 політичних сил витратили понад 34 тисячі доларів, а це понад 900 тисяч гривень, на 857 рекламних дописів.

Партії, які витратили найбільше

  • "Слуга народу" – понад 8 тисяч доларів за 89 дописів;
  • "За майбутнє" – понад 6 тисяч доларів за 164 дописів;
  • "Європейська солідарність" – 3,7 тисячі доларів за 122 рекламних пости.

Кандидат, який витратив найбільше

Найбільше коштів на рекламу з 25 жовтня по 7 листопада витратив кандидат на посаду міського голови Львова від "Європейської солідарності" Олег Синютка – 3 625 доларів.

Де відбудеться другий тур виборів мера

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Народні прикмети на 25 листопада: Чому на Клима Холодного українці традиційно починали важливі справи натщесерце

вівторок, 25 листопад 2025, 7:09

Православне свято 25 листопада за новим календарем (8 грудня за старим) - день пам'яті Климента I, папи Римського і одного з апостолів від сімдесяти (у народі - Клим Холодний). За юліанським календарем - святителя Іоанна Милостивого, патріарха Олександ...

Одна битва за іншою, або Зеленський між "Мідасом" і Трампом

вівторок, 25 листопад 2025, 6:05

Листопад 2025 року однозначно увійде в історію України як час неймовірних політичних потрясінь. Спершу, 10 числа, країна прокинулась у новій реальності – після публікації антикорупційними органами так званих "плівок Міндіча". Завдяки багатомісячній роб...