З архіву ПУ. "Грунт потайки зняли, ліквідатори померли один за іншим: До 26 квітня 1986 року на ЧАЕС було ще дві аварії", - пожежник з Прип'яті

Тоді по всій території станції грунт глибиною з метр зняли, розповідає ліквідатор аварії...

До катастрофи 26 квітня 1986 року на Чорнобильській атомній електростанції було ще дві аварії. Як розповів один з ліквідаторів аварії на ЧАЕС, пожежник з Прип'яті Петро Шаврей, одного разу при завантаженні палива зірвався стрижень з паливом і розбив охолоджуючу сорочку, передають Патріоти України.

"Тоді був великий витік радіації. По всій території станції грунт глибиною з метр зняли. Місто Прип'ять мили, машини у нас позабирали. Ми додому прийшли без форми, тому що вона була брудна, йшли в робочому білому вбранні. Тоді всі прилади зашкалювали", – згадав він.

За словами Шаврея, симптоми були такі, як у променевої хвороби: слабкість, нудота, блювота. "Після цієї аварії шість чоловік з однієї бригади померли в клініці, один за іншим. Але нам нічого не говорили", – додав ліквідатор.

Він повідомив, що друга аварія трапилася через півроку в турбінному цеху. "Завантажували ротор і він зірвався, полетів, і стався витік водню. Якби в той момент були зварювальні роботи, то був би вибух, станція б просто ухнула", – стверджує Шаврей.

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Усім свідкам "миру на Великдень" я раджу зосередитись на формулі "Якщо не в ЗСУ - для ЗСУ", - Юрій Богданов

п’ятниця, 14 березень 2025, 21:44

"Я нагадаю дуже просту річ: мирний процес (з якимись реальними умовами завершення війни, які теоретично може прийняти Україна) існує тільки у мріях окремих індивідів і — можливо, хоча вже не точно — в голові Трампа", - пише спеціаліст зі стратегічних к...

Битва за Курщину: чому Україна поступилася, але не програла, - Серж Марко

п’ятниця, 14 березень 2025, 21:06

"По Курщині. Коли ми літали там, всім було відомо що слабке місце тут до Суджі – логістика. Бо ти летиш по суті по єдиній дорозі, а навколо яру та холмів з лісами, і як там робити дублюючі шляхи ІМРами – хто його зна", - пише військовий блогер Серж Мар...