
В Україні вирішили взятися за неофіційні доходи громадян, з яких не виплачуються податки. З початку 2022 року податкова служба почне застосовувати непрямі методи податкового контролю. Кому доведеться заплатити податки та з якого доходу, розповіли в матеріалі Lviv1256, зазначають Патріоти України.
Як повідомляє видання, офіційні доходи українців порівняють з витратами, а з незадекларованої різниці змусять сплатити податок. Якщо людина не зможе підтвердити походження грошових коштів, його змусять сплатити податок на різницю.
Не потрібно буде платити податки за дрібні активи: заощадження до 400 тисяч гривень, Житлова нерухомість, площа якої не перевищує 120 квадратів і один автомобіль.
Якщо всі активи громадян перевищують вищеописані, а українці до вересня не подадуть нульову декларацію, то доведеться заплатити:
Нагадаємо, раніше ми писали про те, які податки зростуть з 1 січня і для кого.
А також розповідали про те, як перевірятимуть майно та доходи українців за новими правилами.
Дослідники вперше за 20 років «зазирнули» під землю унікального Більського комплексу за допомогою методу магнітометрії. Наприкінці вересня протягом двох тижнів команда німецьких науковців на чолі з Буркартом Ульріхом проводила магнітометричні досліджен...
Усе більше людей роками тримають свої смартфони в абсолютно беззвучному режимі, відмовляючись від дзвінків та мелодій сповіщень. Це здається турботою про власну нервову систему, але насправді ховає під собою соціальну виснаженість, передають Патріоти У...