За часів існування СРСР люди раділи всім оригінальним речам побуту, які лише з’являлися на ринку. Зазвичай ці товари були одноманітними, їх купляла більшість, але усі мріяли про щось більш гарне, передають Патріоти України.
Але бували екземпляри, які могли урвати без особливих проблем лише обрані у спецрозподільниках . То була так звана номенклатура: люди високого партійного або чиновницького статусу, або ті, хто вмів жити": працівників торгівлі, артисти, таксисти і т.п. Розглянемо, що ж в СРСР протягом 1960-80-х вважали показником статусності.
Сервант у СРСР — це не просто меблі, а явна ознака достатку сім’ї та показник рівня життя. Це був ідеальний спосіб зберігати посуд, роблячи це стильно та естетично, за радянськими мірками. Найчастіше в серванті стояли дорогі сервізи або зберігалися коштовності чи сімейні реліквії. Всі мешканці будинку точно знали, що користуватися посудом зі скляної шафи можна лише на свято.
Власне, у тих самих сервантах часто красувалися кришталеві сервізи. Вази, набори фужерів, салатниці та тарілки для святкової вечері. Дорогий посуд спеціально виставлявся напоказ і регулярно протирався від пилу, щоб зберегти новий вигляд. Кришталеві набори для сервірування столу в СРСР були чимось на кшталт священного артефакту.
На початку 70-х років радянські люди могли провести цілий день, а то й більше, у чергах за килимами. Цей предмет інтер’єру, як правило, був у червоно-коричневих відтінках зі складними орнаментами. Їх розміщували не лише на підлозі, як це належить, а й вішали на стіну. Такий незвичайний дизайнерський прийом застосовувався не лише для краси та демонстрації соціального статусу. Для цього були й практичні причини. Наприклад, килим на стіні рятував від холоду, а ще використовувався як шумопоглинач.
Красиві люстри також могли мати далеко не всі. Гордість радянських громадян вдома — люстра «Каскад».
У ніч на 24 червня Ірак зазнав удару невідомих дронів-камікадзе, які вразили низку стратегічних об'єктів у країні, попри наявність 24 російських зенітних ракетно-гарматних комплексів "Панцирь-С1". Ці системи, які складають основу іракської ППО, виявили...
Аптечні мережі в Україні активно просувають власні торгові марки (ВТМ), які замінюють відомі бренди на полицях, збільшуючи прибутки, але водночас підвищуючи ризики для споживачів. Це стало одним з інструментів обходу заборони на маркетингові платежі, з...