"Отже, здоров'я новим потопельникам: танкери "Волгонефть 212", "Волгонефть 239". Місце аварії приблизно вказано на карті. Приблизно 8 миль від порту Тамань (рейдове перевалення на південь від Керченської протоки). Дуже старі судна – 1955 і 1951 рік. Висота хвилі 3,5 м, швидкість вітру - пориви 24 м/с", - пише журналіст Андрій Клименко на своїй сторінці у соцмережі "Фейсбук", передають Патріоти України, та продовжує:
"Вони не морські судна – річкові, записані в "річковому регістрі". Клас М-ПР2,5 и О-ПР2,0 значить:
Річкові судна класу "М". За своїми характеристиками ці судна мають право пересуватися за будь-яких погодних умов, високі борти, водонепроникні люки й двері дають їм можливість витримувати хвилі заввишки 3 м і завдовжки до 40 м за швидкості вітру до 24 м/с.
Річкові судна класу "О" Суднам річкового флоту цього класу дозволено переміщуватися, коли висота хвиль становить трохи більше ніж 2 м за довжини до 20 м, а швидкість вітру не перебільшує 21 м/с.
Додаткова абревіатура ПР означає, що судно пристосоване для плавання в прибережних морських водах.
"Волгонефть 212"
"Волгонефть 239"
110 років тому, з 29 квітня до 4 травня 1915-го, Українські Січові Стрільці боролися за гору Маківка з російськими військами під час Першої світової війни. Ті бої за Маківку стали одними з найвідоміших і найславетніших сторінок в історії легіону Україн...
Україна має список всіх обʼєктів оборонної промисловості на території Росії, про що раніше повідомляв і очільник ГУР Кирило Буданов. Про це розповів військовий експерт Євген Дикий, розповідаючи про те, як Україна обирає цілі для ударів по Росії, переда...