
"Отже, здоров'я новим потопельникам: танкери "Волгонефть 212", "Волгонефть 239". Місце аварії приблизно вказано на карті. Приблизно 8 миль від порту Тамань (рейдове перевалення на південь від Керченської протоки). Дуже старі судна – 1955 і 1951 рік. Висота хвилі 3,5 м, швидкість вітру - пориви 24 м/с", - пише журналіст Андрій Клименко на своїй сторінці у соцмережі "Фейсбук", передають Патріоти України, та продовжує:
"Вони не морські судна – річкові, записані в "річковому регістрі". Клас М-ПР2,5 и О-ПР2,0 значить:
Річкові судна класу "М". За своїми характеристиками ці судна мають право пересуватися за будь-яких погодних умов, високі борти, водонепроникні люки й двері дають їм можливість витримувати хвилі заввишки 3 м і завдовжки до 40 м за швидкості вітру до 24 м/с.
Річкові судна класу "О" Суднам річкового флоту цього класу дозволено переміщуватися, коли висота хвиль становить трохи більше ніж 2 м за довжини до 20 м, а швидкість вітру не перебільшує 21 м/с.
Додаткова абревіатура ПР означає, що судно пристосоване для плавання в прибережних морських водах.
"Волгонефть 212"
"Волгонефть 239"



Українські військові оприлюднили можливий план противника щодо оточення Покровської агломерації. Для цього росіяни залучили близько 11 тисяч осіб. Про це повідомили у середу, 29 жовтня, у 7-му корпусі швидкого реагування Десантно-штурмових військ ЗСУ, ...
В блозі Small World (через Future) Харішанкар Нараянан розповідає, що користувався гаджетом близько року, перш ніж вирішив розібрати, як працює його внутрішня система, передають Патріоти України. “Я трохи параноїк, в хорошому сенсі слова. Тож вирішив п...