"Отже, здоров'я новим потопельникам: танкери "Волгонефть 212", "Волгонефть 239". Місце аварії приблизно вказано на карті. Приблизно 8 миль від порту Тамань (рейдове перевалення на південь від Керченської протоки). Дуже старі судна – 1955 і 1951 рік. Висота хвилі 3,5 м, швидкість вітру - пориви 24 м/с", - пише журналіст Андрій Клименко на своїй сторінці у соцмережі "Фейсбук", передають Патріоти України, та продовжує:
"Вони не морські судна – річкові, записані в "річковому регістрі". Клас М-ПР2,5 и О-ПР2,0 значить:
Річкові судна класу "М". За своїми характеристиками ці судна мають право пересуватися за будь-яких погодних умов, високі борти, водонепроникні люки й двері дають їм можливість витримувати хвилі заввишки 3 м і завдовжки до 40 м за швидкості вітру до 24 м/с.
Річкові судна класу "О" Суднам річкового флоту цього класу дозволено переміщуватися, коли висота хвиль становить трохи більше ніж 2 м за довжини до 20 м, а швидкість вітру не перебільшує 21 м/с.
Додаткова абревіатура ПР означає, що судно пристосоване для плавання в прибережних морських водах.
"Волгонефть 212"
"Волгонефть 239"
26 серпня за новим церковним календарем (8 вересня за старим) - день пам'яті мучеників Адріана і Наталії. У народі день отримав назву Адріян Осінній і Наталя Вівсянниця. За старим календарним стилем - день пам'яті преподобного Максима Сповідника. . *...
Жодна сучасна армія будь-якої країни світу не має такого рівня досвіду, як ЗСУ, і цей досвід можна масштабувати. Про це в інтерв'ю на Еспресо заявив офіцер ЗСУ Олександр Матяш, передають Патріоти України. "Приватні воєнізовані компанії в Україні наспра...