"Зеленський любить розповідати, що завдяки Великому Будівництву було створено 170 000 робочих місць. Гадаю, що Зеленський десь випадково почув, що в Україні близько 170 000 км, переплутав з робочими місцями, раз ляпнув і далі вже його ніхто зупинити не може", - пише екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян на своїй сторінці у соцмережі "Фейсбук", передають Патріоти України, та продовжує:
"Бо, якщо грубо, кожен робітник цілий рік ремонтував 1 км, то, в принципі, навіть вручну, можна було отримати всі дороги по Україні непоганої якості. Насправді, навіть улюблена Зеленським Київська Школа Економіка зазначає, що у 2020 році відбувся ріст зайнятості з 13 000 до лише 21 000 осіб, 0,12% від усіх зайнятих в економіці. І це, переважно, сезонні робітники, з березня по листопад.
За минулий рік було відремонтовано менше 4% усієї дорожньої мережі, за оптимістичними оцінками самого Укравтодору і Зеленського, бо інтерактивної карти з вичерпним переліком ділянок «будівництва» і його вартості, ми так і не побачили. Зате коштів витратили у 2020, як за 2016-19 рр разом взяті, коли було відремонтовано не 4-5 тис км, а близько 10 000. І продовжуємо стрімко набирати десятки мільярдів гривень боргів.
Проблема ще й у тому, що мінімум половина з витрачених коштів на дороги йде на підтримку економік інших держав (це без врахування викрадених коштів, які пішли на офшори Зеленського і таваріщєй): білоруський та російський бітум, західна техніка та добавки, турецькі, азербайджанські та китайські компанії, які себе прекрасно почувають на українському ринку. З рівнем маржинальності на Великому Будівництві ми вже давно побили рекорди ринків ЄС та США.
Іноземні компанії, яким раніше не було цікаво працювати в Україні через контроль Уряду за ціноутвореннням та прозорі тендери, зараз готові масово заходити на український ринок, навіть якщо на початку потрібно буде мати нетривалу бесіду з Шефіром і Тимошенком за принципом МВФ: дороги за гроші. Бо таких заробітків немає ніде в цивілізованому світі.
Щоправда, жодна українська компанія так досі і не будує дороги чи мости в тому ж Азербайджані, Туреччині, ЄС чи Китаї…".
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.
"У "Der Spiegel" вийшла гучна стаття "У Баварії заарештовано російських диверсантів - розслідування Генпрокуратури". Німеччина зіткнулася з новою шпигунською справою. За даними SPIEGEL, генеральний прокурор Єнс Роммель заарештував двох агентів, які, як...
"Я не прихильник теорій змов. Навпаки, прихильник фрази: "Не треба пояснювати всесвітньою змовою звичайне розп...здяйство". Але поведінку наших "партнерів" на фоні всього, що відбувається, важко пояснити чимось іншим, як "змовою", - пише політолог Вікт...