"Зеленський десь випадково почув, що в Україні близько 170 000 км, переплутав з робочими місцями, раз ляпнув і далі вже його ніхто зупинити не може", - Володимир Омелян

"Зеленський любить розповідати, що завдяки Великому Будівництву було створено 170 000 робочих місць. Гадаю, що Зеленський десь випадково почув, що в Україні близько 170 000 км, переплутав з робочими місцями, раз ляпнув і далі вже його ніхто зупинити не може", - пише екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян на своїй сторінці у соцмережі "Фейсбук", передають Патріоти України, та продовжує:

"Бо, якщо грубо, кожен робітник цілий рік ремонтував 1 км, то, в принципі, навіть вручну, можна було отримати всі дороги по Україні непоганої якості. Насправді, навіть улюблена Зеленським Київська Школа Економіка зазначає, що у 2020 році відбувся ріст зайнятості з 13 000 до лише 21 000 осіб, 0,12% від усіх зайнятих в економіці. І це, переважно, сезонні робітники, з березня по листопад.
За минулий рік було відремонтовано менше 4% усієї дорожньої мережі, за оптимістичними оцінками самого Укравтодору і Зеленського, бо інтерактивної карти з вичерпним переліком ділянок «будівництва» і його вартості, ми так і не побачили. Зате коштів витратили у 2020, як за 2016-19 рр разом взяті, коли було відремонтовано не 4-5 тис км, а близько 10 000. І продовжуємо стрімко набирати десятки мільярдів гривень боргів.
Проблема ще й у тому, що мінімум половина з витрачених коштів на дороги йде на підтримку економік інших держав (це без врахування викрадених коштів, які пішли на офшори Зеленського і таваріщєй): білоруський та російський бітум, західна техніка та добавки, турецькі, азербайджанські та китайські компанії, які себе прекрасно почувають на українському ринку. З рівнем маржинальності на Великому Будівництві ми вже давно побили рекорди ринків ЄС та США.
Іноземні компанії, яким раніше не було цікаво працювати в Україні через контроль Уряду за ціноутвореннням та прозорі тендери, зараз готові масово заходити на український ринок, навіть якщо на початку потрібно буде мати нетривалу бесіду з Шефіром і Тимошенком за принципом МВФ: дороги за гроші. Бо таких заробітків немає ніде в цивілізованому світі.
Щоправда, жодна українська компанія так досі і не будує дороги чи мости в тому ж Азербайджані, Туреччині, ЄС чи Китаї…".


Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Народні прикмети на 1 листопада: Дуже вдала дата для весілля і вінчання. Хто цього дня буде марнотратним - перестануть водитися гроші

субота, 1 листопад 2025, 3:16

Православне свято 1 листопада за новим церковним календарем (14 листопада за старим) - день пам'яті святих Косми і Даміана Асійських, які знали медицину, володіли даром чудотворення і могли вилікувати від найважчої хвороби. За старим стилем - день пам'...

Сі відмовився "закінчувати війну". Все відкладається до квітня. Новий "мирний план"

п’ятниця, 31 жовтень 2025, 23:55

Президент США Дональд Трамп зустрівся з очільником Китаю Сі Цзіньпіном у Південній Кореї вперше з 2019 року. . Під час зустрічі, як всі і очікували, вони обговорювали і війну в Україні. . Після переговорів очільник Білого дому вийшов із заявою, що во...