Нова реклама, яку поширила "Третя штурмова бригада" в рамках популяризації рекрутингу, натрапила на критику. Про це йдеться на сторінці журналістки Ярослави Кравченко у соцмережі Facebook, передають Патріоти України.
Як зазначається, предметом обговорення стали білборди з підписом "Я люблю Третю штурмову", де жінки - цивільні, а чоловіки - військові.
За словами Кравченко, на зображеннях зроблено акцент саме на "лоліточність і доступність образу жінки". Вона припустила, що це може бути креативний хід - зробити паралель з одразу кількома фільмами-бойовиками.
"Є версія, що задум був створити омаж на різні фільми, в тому числі на "Леона". Не кожен - зчитується, тож чи працює ефективно ця ідея? Ну…ні", - вважає Ярослава.
Також зауважила, що реклама розрахована не на жінок та посилення їх мобілізації. "Жінка тут якщо і не обʼєкт, то не в формі (візуал на колінах), тобто одразу не на рівних. Жінка тут скоріше - трофей. Ну і перевірочне: уявляємо, що на мотоциклі замість дівчини сидить чоловік в цій же позі, або що замість дівчини на колінах у дівчини/або чоловіка в формі лежить чоловік в майці, по цивілці. Враження. Чи працює третя штурмова комунікаційно для рекрутингу краще, ніж це робить офіційна комунікація по мобілізації - факт! Чи завжди ця комунікація коректна? Хочу почути і ваші думки?", - звернулась журналістка до підписників.
Українська акторка Катерина Кузнєцова, відома за ролями в серіалах "Кухня" та "Кохання та полум'я", повідомила про розставання зі своїм партнером - російським бізнесменом Максимом Апліним. Пара була разом майже вісім років. Про зміни в особистому житті...
"Цікаво аналізувати статистику збиття ворожих засобів повітряних атак. Наприклад, свіжу, від ночі на 10 липня 2025 року. Збито 8 з 8 балістичних ракет «Іскандер-М» та 6 з 6 крилатих ракет Х-101. Тобто, якщо не економити ракети для західних комплексів П...