Журналісти розповіли, як порушується ембарго на імпорт російських нафтопродуктів

Моніторингова група "Інституту Чорноморських стратегічних досліджень" та редакція BlackSeaNews провела моніторинг порушень ембарго ЄС та G7 на імпорт морськими шляхами російських нафтопродуктів з портів Чорного та Азовського морів. У своєму Facebook головний редактор BlackSeaNews та керівник проекту "Інститут Чорноморських стратегічних досліджень" Андрій Клименко опублікував результати цього моніторингу у квітні-травні 2023 року, передають Патріоти України.

Він зазначив, що є ті, хто не вірить у нахабне порушення ембарго ЄС та G7 на нафтопродукти РФ. Тож цей матеріал їх переконає у зворотному.

"Спеціально для них, тих, хто впевнений, що рішення / заборони / ембарго працюють самі по собі без належного контролю - це дослідження з фіксацією. Тим більше, що з 23.06.2023 таким танкерам заборонений вхід до портів країн ЄС, а це не жарти", - йдеться у повідомленні Клименка.

Так, згідно з результатами моніторингу:

  • У травні 2023 року у порушеннях ембарго різко збільшилася участь танкерів, що належать грецьким судновласникам. Вона склала 54,5% – 12 танкерів з 22-х.
  • У травні 2023-го спостерігалося значне збільшення випадків порушень ембарго ЄС та G7 на імпорт морськими шляхами російських нафтопродуктів з портів Чорного та Азовського морів. Обсяг перевезень склав 896 840 тонн (зростання до показників квітня на 170 630 тонн або на 23,5%).
  • Більшість порушень – 17 з 22-х у травні – стосується доставки нафтопродуктів на рейдову перевалку у виключній морській економічній зоні країн ЄС – Греції (16) та Мальти (1).

Крім того, продовжив Клименко, у травні 2023 різко зросли нахабні порушення ембарго, коли танкери виконують рейси з російськими нафтопродуктами безпосередньо з портів РФ до портів країн ЄС та США: у лютому 2023 був один такий рейс, а в березні та квітні по 2, у травні – цілих 5.

"5 прямих рейсів з нафтопродуктами з портів РФ до портів країн ЄС (Саррок, Італія; Агіо-Теодорі, Греція; Рієка, Хорватія; Руан, Франція) та США (Ферлесс-Гіллс, Пенсільванія) виконувалися в травні 2023 танкерами, що належать судновласникам з Греції (4) та США (1)", - звернув увагу експерт.

Також 9 з 17 рейсів з російськими нафтопродуктами на рейдові перевалки в травні 2023 виконувались танкерами, що належать судновласникам Греції. Тож Клименко нагадав один факт: саме намагання України включити 5 грецьких компаній-судновласників до списку спонсорів війни приизвело до тривалого блокування Грецією 11-го пакету санкцій ЄС.


Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Пекін намагався це приховати: У Китаї затонув новітній атомний підводний човен

четвер, 26 вересень 2024, 21:54

Китай намагався приховати затоплення новітнього підводного атомного човна. Про це повідомляє The Wall Street Journal, передають Патріоти України. За інформацією видання, навесні 2024 року в Китаї затонув новітній атомний ударний підводний човен. Інциде...

"Росіяни завжди відслідковують інформацію у публічному просторі": Військовий різко висловився про заяви щодо виходу ЗСУ з Вугледару

четвер, 26 вересень 2024, 21:28

Українські бійці замість того, щоб воювати за Вугледар, через "всіляких корисних дурнів, політиків" змушені спростовувати їхні заяви. Про це в ефірі "КИЇВ24" сказав Іван Тимочко, військовослужбовець, голова Ради резервістів Сухопутних військ Збройних с...