Європейські автовиробники масово знімають із виробництва «малолітражки. Як правило, це стосується бензинових автівок, відмовляючись від яких компанії прагнуть скоротити свої витрати та знизити рівень викидів вуглекислого газу (CO2) в атмосферу.
Як передає MMR, про це пише Automotive News Europe.
Наочне підтвердження цього – статистика продажів. Якщо в 2017 році в Європі було реалізовано 1,2 млн компактних малолітражних авто, то через п’ять років, в 2022 році, сегмент мікрокарів на європейському ринку скоротився майже удвічі.
Різке падіння продажів таких автіво стало наслідком зняття з виробництва в 2022 році цілого ряду колись популярних «малолітражок», включаючи Citroen C1, Peugeot 108 і Smart ForFour, які пішли з ринку слідом за Opel Karl і Adam, Skoda Citigo, Ford Ka, Seat Mii та Suzuki Celerio.
На думку експертів, позбавляючись міських «компактів», автовиробники прагнуть знизити витрати на розробку нових моделей, які повинні відповідати наступному, суворішому екологічному стандарту «Євро-7».
Президент Володимир Зеленський обіцяв, що всі зарплати і пенсії в Україні будуть виплачені згідно із законом, уряд має на це гроші. Крім того, у березні 2025 року буде проведено індексацію пенсій, що частково компенсує зростання споживчих цін, передают...
Від 1 січня 2025 року педагогічні працівники середніх шкіл почнуть отримувати щомісячну доплату в розмірі 1 300 грн, а від 1 вересня сума збільшиться до 2 600 грн. Про це йдеться в постанові Кабінету міністрів України №1286, передають Патріоти України....