Європейські автовиробники масово знімають із виробництва «малолітражки. Як правило, це стосується бензинових автівок, відмовляючись від яких компанії прагнуть скоротити свої витрати та знизити рівень викидів вуглекислого газу (CO2) в атмосферу.
Як передає MMR, про це пише Automotive News Europe.
Наочне підтвердження цього – статистика продажів. Якщо в 2017 році в Європі було реалізовано 1,2 млн компактних малолітражних авто, то через п’ять років, в 2022 році, сегмент мікрокарів на європейському ринку скоротився майже удвічі.
Різке падіння продажів таких автіво стало наслідком зняття з виробництва в 2022 році цілого ряду колись популярних «малолітражок», включаючи Citroen C1, Peugeot 108 і Smart ForFour, які пішли з ринку слідом за Opel Karl і Adam, Skoda Citigo, Ford Ka, Seat Mii та Suzuki Celerio.
На думку експертів, позбавляючись міських «компактів», автовиробники прагнуть знизити витрати на розробку нових моделей, які повинні відповідати наступному, суворішому екологічному стандарту «Євро-7».
У той час як в Україні пройде масштабна індексація пенсій, уряд запровадив спеціальну доплату для частини пенсіонерів, які постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС. Ця доплата становитиме 2 361 гривню і виплачуватиметься лише на період дії воєнного...
Росія закінчила 2024 з рекордним дефіцитом бюджету, відзвітував пізно ввечері у понеділок Мінфін. Про це пише The Moscow Times, передають Патріоти України. Зазначається, що за попередньою оцінкою, наприкінці 2024 року він витратив на 800 млрд. рублів б...