2022 року в автопромі відбувся перелом: Стало відомо, чому в Європі масово знімають із виробництва малолітражки

Європейські автовиробники масово знімають із виробництва «малолітражки. Як правило, це стосується бензинових автівок, відмовляючись від яких компанії прагнуть скоротити свої витрати та знизити рівень викидів вуглекислого газу (CO2) в атмосферу.

Як передає MMR, про це пише Automotive News Europe.

Наочне підтвердження цього – статистика продажів. Якщо в 2017 році в Європі було реалізовано 1,2 млн компактних малолітражних авто, то через п’ять років, в 2022 році, сегмент мікрокарів на європейському ринку скоротився майже удвічі.

Різке падіння продажів таких автіво стало наслідком зняття з виробництва в 2022 році цілого ряду колись популярних «малолітражок», включаючи Citroen C1, Peugeot 108 і Smart ForFour, які пішли з ринку слідом за Opel Karl і Adam, Skoda Citigo, Ford Ka, Seat Mii та Suzuki Celerio.

На думку експертів, позбавляючись міських «компактів», автовиробники прагнуть знизити витрати на розробку нових моделей, які повинні відповідати наступному, суворішому екологічному стандарту «Євро-7».

Дискусії в розпалі: ЄС розглядає новий підхід до репараційного кредиту Україні, - Le Monde

середа, 26 листопад 2025, 10:56

ЄС розглядає варіант допомоги Україні власними зусиллями замість надання репараційного кредиту від заморожених активів РФ, передають Патріоти України з посиланням на Le Monde. А саме йдеться про запозичення від держав-членів сумою до 90 мільярдів євро...

Ловить момент? Стало відомо, як Китай "обдирає" Росію

середа, 26 листопад 2025, 9:29

На тлі обмеження імпорту через санкції китайські експортери підвищують ціни для російських покупців військово-промислової продукції, використовуючи залежність Кремля від їхніх поставок. Ціни на китайську продукцію, експорт якої контролюється, зросли дл...