Європейські автовиробники масово знімають із виробництва «малолітражки. Як правило, це стосується бензинових автівок, відмовляючись від яких компанії прагнуть скоротити свої витрати та знизити рівень викидів вуглекислого газу (CO2) в атмосферу.
Як передає MMR, про це пише Automotive News Europe.
Наочне підтвердження цього – статистика продажів. Якщо в 2017 році в Європі було реалізовано 1,2 млн компактних малолітражних авто, то через п’ять років, в 2022 році, сегмент мікрокарів на європейському ринку скоротився майже удвічі.
Різке падіння продажів таких автіво стало наслідком зняття з виробництва в 2022 році цілого ряду колись популярних «малолітражок», включаючи Citroen C1, Peugeot 108 і Smart ForFour, які пішли з ринку слідом за Opel Karl і Adam, Skoda Citigo, Ford Ka, Seat Mii та Suzuki Celerio.
На думку експертів, позбавляючись міських «компактів», автовиробники прагнуть знизити витрати на розробку нових моделей, які повинні відповідати наступному, суворішому екологічному стандарту «Євро-7».
Європейські лобісти не змогли утримати свої надприбутки, викручуючи руки Україні, що довгий час могла експортувати переважно сировину. У вересні 2025/2026 маркетингового року Україна експортувала рекордний місячний обсяг ріпакової олії –– майже 109 тис...
З 1 січня 2013 року в Україні запроваджено нову систему державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та запрацював Державний реєстр речових прав на нерухоме майно. Реєстр прав власності на нерухоме майно став архівною складовою частиною новоство...