
У Маріуполі в акваторії морському порту та підхідного каналу здійснюються роботи з днопоглиблення Азовського моря. Про це повідомляє маріупольський телеканал «Сигма», передають Патріоти України.
Завдання максимум відновити восьмиметрову глибину, аби до порту проходило якомога більше суден. Земснаряди Гігант та UMD HERCULES у роботі. Саме ці машини працюють на водних шляхах до Маріуполя. Завдання максимум відновити восьмиметрову глибину, аби до порту проходило якомога більше суден.
В районі Маріупольського порту переважають текучі мули. Через це відбувається інтенсивне замулювання підхідного каналу та акваторії порту. Тому експлуатаційне днопоглиблення необхідно проводити тут щорічно. Тож зараз на каналі Вугільної гавані працюють два самовідвозних землесоси. Паспортні глибини каналу повинні сягати 9 метрів 15 сантиметрів, паспортна прохідна осадка суден вісім.
Для відновлення стандарту на каналі порту з липня працюють спеціалізовні судна. Підрядник обіцяє до кінця року відновити ці характеристики. У 2017 році роботи з експлуатаційного днопоглиблювання не проводилися взагалі. Довелося знизити прохідну осадку суден до семи з половиною метрів.
Зараз роботи на підхідному каналі Вугільної гавані Маріупольського порту та біля причалів тривають цілодобово. У проекті задіяно одразу три спеціалізованих днопоглиблювальних судна підрядника. Окрім днопоглиблення Азовського моря у Маріуполі зараз також тривають аналогічні у порту Бердянська.
У проєкті держбюджету-2026, де дефіцит сягнув рекордних 18,5% ВВП, закладено суттєве збільшення витрат на народних депутатів - доплати на їхнє “утримання” зростають на 120 тисяч гривень. Після перерахунку загальний місячний дохід парламентарів становит...
В Україні планують із 2027 року змінити правила для ФОПів, зокрема запровадити обов’язкову сплату податку на додану вартість (ПДВ) після перевищення встановленого ліміту обороту. Також готується оподаткування доходів із цифрових платформ та міжнародних...