
Проте кількість відремонтованих машин, вартість ремонту та його обсяги наразі не відомі. Повідомляється, що чотири таких машини з бортовими номерами GHF-694, GHF-695, GHF-696 та GHF-697 військові Гани зотримали у 2013 році.

Також існує вірогідність що військовим Гани стало відомо про існуючі проблеми з ремонтом машин Мі-8/17 в Росії. Де відбувається деградація російських ремонтно-складальних заводів, на яких останні кілька років почали встановлювати на нові та відремонтовані гелікоптери такого класу браковані деталі, що призводило до частих катастроф таких машин.
Зокрема, низка авіакатастроф, через технічні несправності відремонтованих Мі-8/17, змусили Росавіацію у квітні поточного року запустити перевірку продукції "Казанського вертолітного заводу" (КВЗ) 2018-2020 років випуску.
2025 рік став переломним для системи працевлаштування іноземців у Польщі. Країна запровадила наймасштабніші за останні десять років зміни, які одночасно прискорили цифровізацію та посилили захист трудових мігрантів. Водночас бізнес отримав більше бюрок...
Через нові атаки РФ на енергооб’єкти скорочення тривалості відключень світла в Україні довелося відкласти. Замість цього в об’єднаній енергосистемі запроваджують збільшені графіки погодинних відключень для стабілізації ситуації. Про це заявив тимчасово...