Проте кількість відремонтованих машин, вартість ремонту та його обсяги наразі не відомі. Повідомляється, що чотири таких машини з бортовими номерами GHF-694, GHF-695, GHF-696 та GHF-697 військові Гани зотримали у 2013 році.
Також існує вірогідність що військовим Гани стало відомо про існуючі проблеми з ремонтом машин Мі-8/17 в Росії. Де відбувається деградація російських ремонтно-складальних заводів, на яких останні кілька років почали встановлювати на нові та відремонтовані гелікоптери такого класу браковані деталі, що призводило до частих катастроф таких машин.
Зокрема, низка авіакатастроф, через технічні несправності відремонтованих Мі-8/17, змусили Росавіацію у квітні поточного року запустити перевірку продукції "Казанського вертолітного заводу" (КВЗ) 2018-2020 років випуску.
Остаточні цифри держборгу України будуть розраховані вже після війни, що кредитори прекрасно розуміють. Про це NV Бізнес заявив виконавчий директор МВФ і екс-глава Банку Литви Вітас Васіляускас, передають Патріоти України. «Ситуація в Україні дійсно вр...
В Україні зафіксовано різке зменшення кількості фізичних осіб-підприємців (ФОПів), що може свідчити про серйозні проблеми в малому бізнесі та економіці загалом. За останні місяці тисячі підприємців припинили діяльність, і ця тенденція набирає обертів, ...