Проте кількість відремонтованих машин, вартість ремонту та його обсяги наразі не відомі. Повідомляється, що чотири таких машини з бортовими номерами GHF-694, GHF-695, GHF-696 та GHF-697 військові Гани зотримали у 2013 році.
Відповідний контракт на постачання виготовляємих на ВАТ "Улан-Уденський авіаційний завод" гелікоптерів був укладений з "Рособоронекспорт" на початку 2012 року. Чому влада Гани звернулась за ремонтом не до російського виробника, а саме до українського підприємства питання досить цікаве. Можливо, це пов’язане з отриманням у вересні минулого року сертифікатів США, які дозволять підприємствам українського оборонно-промислового комплексу ремонтувати гелікоптери типу "Мі" для іноземних замовників.Також існує вірогідність що військовим Гани стало відомо про існуючі проблеми з ремонтом машин Мі-8/17 в Росії. Де відбувається деградація російських ремонтно-складальних заводів, на яких останні кілька років почали встановлювати на нові та відремонтовані гелікоптери такого класу браковані деталі, що призводило до частих катастроф таких машин.
Зокрема, низка авіакатастроф, через технічні несправності відремонтованих Мі-8/17, змусили Росавіацію у квітні поточного року запустити перевірку продукції "Казанського вертолітного заводу" (КВЗ) 2018-2020 років випуску.
Уряд Німеччини, зіткнувшись із великою кількістю українських біженців, які відмовляються від пропозицій щодо працевлаштування, розглядає можливість припинення фінансової підтримки для цієї групи осіб. Згідно з останніми даними, 77% українських біженців...
Прем'єр-міністр Польщі Дональд Туск закликав польських фермерів припинити блокування кордону з Україною. Слова Туска після саміту Європейської ради в Брюсселі наводить "Польське радіо", передають Патріоти України. Глава уряду Польщі розповів, що Украї...