Клієнт ПриватБанку поскаржився на те, що під час зняття грошей з банкомата раптово вимкнулося світло. Хоча магазин швидко увімкнув генератор, банкомат не видав гроші, а кошти з рахунку були списані. Банк відповів, що потрібно звертатися до відділення банку, яке видало картку, оскільки саме воно може сформувати запит на повернення коштів.
"Магазин включив генератор, але гроші банкомат не видав. Зателефонував на гарячу лінію ПриватБанку, оператори сказали що такі заявки не приймають", – написав клієнт банку на спеціалізованому форумі Мінфін.
У відповідь банк пояснив, що працює відповідно до правил міжнародної платіжної системи, тому завжди радить звертатися до банку, який видав картку. Саме цей банк може ідентифікувати клієнта як власника картки та сформувати запит на повернення коштів. Банк запевнив, що завжди докладає максимум зусиль для швидкого опрацювання запитів.
Що робити у випадку невдалої операції з банкоматом
При невдалій операції з видачею готівки слід виконати чіткий план дій. А саме:
Після опрацювання заявки та перерахунку грошей у терміналі, недоотримані кошти повернуть вам на карту. Якщо світло вимкнулося після замовлення готівки, але банкомат не встиг її видати, гроші повернуться на рахунок протягом 15 хвилин. Якщо кошти списані потрібно:
При відключенні світла картка може залишитись в банкоматі. Якщо так сталось потрібно:
Народним депутатам, у яких минулого року зросли зарплати, можуть підвищити також суму компенсацій, яку їм виплачують за оренду житла в Києві. Проєкт відповідної постанови зареєстрував голова комітету з питань регламенту, депутатської етики та організац...
Щороку середній вік штатних працівників в Україні зростає на 4-5 місяців. Про це свідчать результати дослідження ринку праці Forbes Ukraine, передають Патріоти України. У межах цього дослідження було проаналізовано дані понад 270 компаній, працівники я...