Банкомат під час відключення світла не видав гроші, а картка застрягла: Як діяти

Клієнт ПриватБанку поскаржився на те, що під час зняття грошей з банкомата раптово вимкнулося світло. Хоча магазин швидко увімкнув генератор, банкомат не видав гроші, а кошти з рахунку були списані. Банк відповів, що потрібно звертатися до відділення банку, яке видало картку, оскільки саме воно може сформувати запит на повернення коштів.

"Магазин включив генератор, але гроші банкомат не видав. Зателефонував на гарячу лінію ПриватБанку, оператори сказали що такі заявки не приймають", – написав клієнт банку на спеціалізованому форумі Мінфін.

У відповідь банк пояснив, що працює відповідно до правил міжнародної платіжної системи, тому завжди радить звертатися до банку, який видав картку. Саме цей банк може ідентифікувати клієнта як власника картки та сформувати запит на повернення коштів. Банк запевнив, що завжди докладає максимум зусиль для швидкого опрацювання запитів.

Що робити у випадку невдалої операції з банкоматом

При невдалій операції з видачею готівки слід виконати чіткий план дій. А саме:

  • зателефонувати на гарячу лінію 3700;
  • подати заявку на повернення коштів.
  • повідомити номер терміналу, його адресу, внесену суму і приблизний час проведення операції.

Після опрацювання заявки та перерахунку грошей у терміналі, недоотримані кошти повернуть вам на карту. Якщо світло вимкнулося після замовлення готівки, але банкомат не встиг її видати, гроші повернуться на рахунок протягом 15 хвилин. Якщо кошти списані потрібно:

  • звернутися до відділення свого банку із заявою та оскаржити невдалу операцію;
  • після перевірки факту невидавання банкоматом грошей, списану суму повернуть на рахунок клієнта.

При відключенні світла картка може залишитись в банкоматі. Якщо так сталось потрібно:

  • зателефонувати на гарячу лінію свого банку для блокування картки;
  • звернутися до відділення банку, де видадуть нову картку.

Українці заплатять за мобільний зв'язок дорожче: Ось хто і на скільки платитиме більше з березня

понеділок, 3 березень 2025, 23:46

Зима стала періодом постійного зростання тарифів на мобільний зв'язок усіх українських операторів. Однак і весна не стане винятком, ба більше, вже з березня на 15−20% подорожчає мобільний зв'язок від оператора Vodafone, передають Патріоти України. Про ...

Удар по кишені! Абонентів Vodafone переведуть на дорожчий тариф - в операторі назвали дату

понеділок, 3 березень 2025, 23:34

Мобільний оператор Vodafone закриє свій тариф Vodafone SuperNet Pro 2019 за кілька тижнів. При цьому до 30 квітня його абонентів переведуть на інший – Vodafone SuperNet Pro, який коштуватиме на 20 грн дорожче.Про це повідомили у самому Vodafone. Там за...