Банкомат ПриватБанку списав із картки українця гроші, але не видав їх: Що сказали в банку і як діяти

Користувач послуг державного ПриватБанку поскаржився, що не зміг зняти гроші з банкомату установи – при цьому кошти з його рахунку було списано. У самому банку зазначили, що оскільки гроші знімалися з рахунку іншого банку, звертатися потрібно саме до нього – щоб установа подала заявку на їх повернення, передають Патріоти України.

За словами користувача, він не зміг зняти 1 000 грн. При цьому тим, хто користувався пристроєм після нього, запитувані гроші були видані, хоча суми були набагато більшими.

"Банкомат почав виконувати операцію і було чутно перерахунок банкнот, проте в кінцевому результаті — помилка на екрані, чек про операцію також не вдалося зняти. Хоча, як виявилося, сам банкомат чудово працює", – поскаржився користувач на порталі "Мінфін".

При цьому він наголосив: на самому банкоматі "під час помилки було зазначено, що гроші повернуться протягом 30 хвилин" – проте цього не сталося. У самому ж ПриватБанку йому допомагати не стали – порадивши звернеться до банку, який видав картку.

Вас може зацікавити:Японія вперше провела військовий корабель між Китаєм і Тайванем: що відбувається

Вас може зацікавити:Українців закликали запасати їжу та воду: як готуватися до можливих масштабних відключень електроенергії

"Після всього я ... звернувся на підтримку "Монобанку", де виявилося, що доведеться чекати до 02.10 і гроші повернуть – у кращому випадку. В гіршому – оскарження транзакції і ще 60 днів очікувань", – нарікає автор скарги.

У самому ПриватБанку зазначили: банк працює за правилами Міжнародної платіжної системи. А тому користувачеві його послугами слід звернутися до банку, який видав картку – адже саме він може:

  • ідентифікувати особу як власника картки;
  • подати заявку на повернення коштів та у разі підтвердження факту збою чекати на повернення коштів у визначений строк.

"Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною платіжною системою. Ми, в свою чергу, завжди докладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку", – розповіли в ПриватБанку.

Чи буде краще? Українцям приготували масштабну пенсійну реформу - як зміняться суми нарахувань

субота, 28 вересень 2024, 9:20

В Україні вже цього року можуть презентувати та схвалити пенсійну реформу. У Мінсоцполітики вкотре обіцяють розв'язати проблему зі "старінням" виплат, однак не дають чітких відповідей на головне питання. Ресурсу для достатнього розміру пенсій немає. Дл...

Банкомат ПриватБанку списав із картки українця гроші, але не видав їх: Що сказали в банку і як діяти

субота, 28 вересень 2024, 8:57

Користувач послуг державного ПриватБанку поскаржився, що не зміг зняти гроші з банкомату установи – при цьому кошти з його рахунку було списано. У самому банку зазначили, що оскільки гроші знімалися з рахунку іншого банку, звертатися потрібно саме до н...