Національний банк планує встановити додаткові вимоги щодо випадків оскарження клієнтом переказів коштів, які ним не здійснювалися. Про це повідомляє прес-служба НБУ, передають Патріоти України.
Зокрема, банк після отримання відповідного повідомлення від користувача повинен відновити залишок коштів на його рахунку до стану, в якому він був перед здійснення цього переказу, не пізніше наступного робочого дня.
Утім, це стосується тільки випадків, коли банк не має підстави вважати дії користувача неправомірними. "Користувач несе всі збитки, пов’язані з переказами, що ним оскаржуються, якщо банком доведено, що дії чи бездіяльність користувача призвели до втрати, незаконного використання ПІНу або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції", - йдеться у повідомленні.
"Банк має право не повертати кошти у розмірі 20 неоподатковуваних мінімумів (близько 350 гривень – ред.), якщо переказ був здійснений втраченою/викраденою або неправомірно використаною карткою якщо користувач повідомив про її втрату/викрадення лише після проведення такого переказу", - повідомляє прес-служба.
Вже восени українським водіям доведеться готуватися до нових витрат на заправках. Експерти паливного ринку попереджають: із жовтня 2025 року ціни на бензин і дизель можуть зрости щонайменше на 3–5 гривень за літр. Причина - не лише коливання світових к...
"Львівгаз" після перевірки лічильника змусив доплатити одного з користувачів 160 тис. грн. Виявилось, що на лічильнику немає пломби. Мешканець Львівської області добровільно заплатив тільки частину суми, а решту - "Львівгаз" змусив сплатити через суд. ...