
Національний банк планує встановити додаткові вимоги щодо випадків оскарження клієнтом переказів коштів, які ним не здійснювалися. Про це повідомляє прес-служба НБУ, передають Патріоти України.
Зокрема, банк після отримання відповідного повідомлення від користувача повинен відновити залишок коштів на його рахунку до стану, в якому він був перед здійснення цього переказу, не пізніше наступного робочого дня.
Утім, це стосується тільки випадків, коли банк не має підстави вважати дії користувача неправомірними. "Користувач несе всі збитки, пов’язані з переказами, що ним оскаржуються, якщо банком доведено, що дії чи бездіяльність користувача призвели до втрати, незаконного використання ПІНу або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції", - йдеться у повідомленні.
"Банк має право не повертати кошти у розмірі 20 неоподатковуваних мінімумів (близько 350 гривень – ред.), якщо переказ був здійснений втраченою/викраденою або неправомірно використаною карткою якщо користувач повідомив про її втрату/викрадення лише після проведення такого переказу", - повідомляє прес-служба.
Через російську атаку на Київ 25 жовтня було зруйновано складський комплекс та офіс другого найбільшого фармдистриб'ютора України компанії Оптіма-Фарм. Про це повідомляє Ліга.net із посиланням на аналітика ринку та співробітника компанії, передають Пат...
Українці, які проживають у гірських населених пунктах Закарпаття, Івано-Франківщини, Львівщини та Буковини, мають право на 20% надбавку до пенсії, передають Патріоти України. Щоб її отримати, потрібно звернутися до Пенсійного фонду України (ПФУ) з підт...