Національний банк планує встановити додаткові вимоги щодо випадків оскарження клієнтом переказів коштів, які ним не здійснювалися. Про це повідомляє прес-служба НБУ, передають Патріоти України.
Зокрема, банк після отримання відповідного повідомлення від користувача повинен відновити залишок коштів на його рахунку до стану, в якому він був перед здійснення цього переказу, не пізніше наступного робочого дня.
Утім, це стосується тільки випадків, коли банк не має підстави вважати дії користувача неправомірними. "Користувач несе всі збитки, пов’язані з переказами, що ним оскаржуються, якщо банком доведено, що дії чи бездіяльність користувача призвели до втрати, незаконного використання ПІНу або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції", - йдеться у повідомленні.
"Банк має право не повертати кошти у розмірі 20 неоподатковуваних мінімумів (близько 350 гривень – ред.), якщо переказ був здійснений втраченою/викраденою або неправомірно використаною карткою якщо користувач повідомив про її втрату/викрадення лише після проведення такого переказу", - повідомляє прес-служба.
В Україні за підсумками червня зафіксовано найнижчу інфляцію з березня 2025 року. У річному обчисленні зростання цін сповільнилося з 15,9% до 14,3% до червня-2024. Одним із ключових драйверів загальної інфляції залишилося подорожчання продуктів харчува...
Українські пенсіонери, які виїхали з окупованої території або залишились на ній, мають подати заяву в ПФУ про те, що вони не отримують пенсію в РФ. Це можна зробити особисто в відділенні ПФУ, або ж на Порталі ПФУ до 31 грудня 2025-го. Про це йдеться в...