
Державний ПриватБанк залишив клієнтку без грошей. Дзвінок на офіційний короткий номер фінустанови обернувся втратою 60 000 гривен, оскільки шахраї навчилися діяти вельми переконливо, передають Патріоти України.
Клієнтка одного з найбільших банків України потрапила в дуже дивну ситуацію, створюється враження, що ПриватБанк діє спільно з шахраями. На початку вересня 2021 року жінці зателефонували невідомі і заявили, що її банківською карткою хтось розплачується за покупки в магазині Розетка, тому рахунок потрібно терміново заблокувати. Людина на іншому кінці дроту представилась співробітником Приватбанку.
Жінка вирішила перестрахуватися, відхилила дзвінок і набрала номер ПриватБанку 3700. Оператор, з яким зв'язали потерпілу, сказав, що їй подзвонять з іншого номера і продиктують інструкцію, якій їй потрібно слідувати. Потім жінці зателефонував невідомий, який представився представником служби безпеки банку. Жінка виконала інструкції, оскільки це їй порадив оператор ПриватБанку. Ніяких конфіденційних даних у клієнтки банку не вимагали.
Потерпіла зрозуміла, що виконувала вказівки шахраїв, коли з її банківського рахунку пропали 60 000 гривен. Жінка вже написала заяву в кіберполіції, ведеться розслідування. У Приватбанку прокоментували даний інцидент, заявивши, що жоден з телефонних номерів, які назвала жертва шахраїв, не належать фінустанові. Імовірно, шахраї якимось чином зуміли перехопити дзвінок на офіційний номер банку.
Після звернення Мінюсту до українців з нагадуванням про необхідність подбати про внесення відомостей про своє майно до Державного реєстру речових прав деякі наші співгромадяни чи не вперше дізналися, певно, як про існування самого реєстру, так і необхі...
Посадовець змусив підлеглого офіцера подавати липові рапорти про участь трьох солдат у бойових діях. На підставі цих рапортів бійцям нараховували по 100 тис. грн "бойових" щомісяця. З кожної виплати 70 тисяч гривень солдати мусили віддавати організатор...