В Україні почастішала кількість скарг на термінали ПриватБанку – вони приймають гроші під час поповнення картки, проте не зараховують їх на рахунок. Як написав один із клієнтів фінустанови, термінал "забрав" 51 800 грн, проте на картку кошти так і не надійшли, передають Патріоти України.
Свої скарги клієнти розмішають на профільному форумі Мінфін. "Поповнював свою універсальну картку через термінал ПриватБанку. Під час поповнення стався збій, і термінал вилучив суму 51 800 грн – кошти на картку не надійшли", – пише клієнт.
За його словами, гроші потрібні були терміново у зв'язку з "життєвою ситуацією", що склалася. Однак зараз розпорядитися власними коштами він не може. У "Приваті" відповіли: перелічать усі гроші у терміналі, звірять зі звітністю, і якщо будуть зайві 51 800 грн, то їх віддадуть клієнту.
"Проведення та звіряння результатів інкасації при обробці заявки на повернення коштів дозволить нам переконатися в тому, що кошти не були видані, та визначити їхню суму. За результатами обробки заявки ми додатково повідомимо вас", – відповіли клієнтові в банку.
Таких скарг – десятки. У самому Приваті пояснюють: необхідно відразу звертатися на гарячу лінію банку. Далі є кілька варіантів: якщо збій зафіксовано, гроші можуть нараховувати протягом найближчих годинників. Якщо ж збій відразу встановити не вдалося, доведеться проводити інкасацію – перераховувати всі кошти, які містяться в терміналі.
В Україні з серпня розширили перелік випадків, коли банківська таємниця українців може бути порушена. Тепер дані може отримати Мін'юст для того, щоб використовувати цю інформацію в судах в інтересах держави за кордоном. Про те, як працює банківська тає...
У платіжки за газ українцям можуть внести завищені обсяги споживання, й тоді заплатити за використане "блакитне паливо" доведеться більше. Часто такі ситуації трапляються з вини самих споживачів, які забувають про одну важливу процедуру. Сайт Новини.L...