В Україні почастішала кількість скарг на термінали ПриватБанку – вони приймають гроші під час поповнення картки, проте не зараховують їх на рахунок. Як написав один із клієнтів фінустанови, термінал "забрав" 51 800 грн, проте на картку кошти так і не надійшли, передають Патріоти України.
Свої скарги клієнти розмішають на профільному форумі Мінфін. "Поповнював свою універсальну картку через термінал ПриватБанку. Під час поповнення стався збій, і термінал вилучив суму 51 800 грн – кошти на картку не надійшли", – пише клієнт.
За його словами, гроші потрібні були терміново у зв'язку з "життєвою ситуацією", що склалася. Однак зараз розпорядитися власними коштами він не може. У "Приваті" відповіли: перелічать усі гроші у терміналі, звірять зі звітністю, і якщо будуть зайві 51 800 грн, то їх віддадуть клієнту.
"Проведення та звіряння результатів інкасації при обробці заявки на повернення коштів дозволить нам переконатися в тому, що кошти не були видані, та визначити їхню суму. За результатами обробки заявки ми додатково повідомимо вас", – відповіли клієнтові в банку.
Таких скарг – десятки. У самому Приваті пояснюють: необхідно відразу звертатися на гарячу лінію банку. Далі є кілька варіантів: якщо збій зафіксовано, гроші можуть нараховувати протягом найближчих годинників. Якщо ж збій відразу встановити не вдалося, доведеться проводити інкасацію – перераховувати всі кошти, які містяться в терміналі.
Від 1 січня 2025 року педагогічні працівники середніх шкіл почнуть отримувати щомісячну доплату в розмірі 1 300 грн, а від 1 вересня сума збільшиться до 2 600 грн. Про це йдеться в постанові Кабінету міністрів України №1286, передають Патріоти України....
В енергосистемі зберігається значний дефіцит, і ситуація в ній змінюється - можливі зміни в застосуванні заходів обмеження світла. Про це повідомляє пресслужба НЕК "Укренерго", передають Патріоти України. Зазначається, що зараз українська енергосистема...