Бережіться! За одну ніч зникло 1250 євро: Клієнт "ПриватБанку" розповів про дивні списання з картки

Клієнт державного "ПриватБанку" поскаржився, що з його картки за одну ніч списали 1251 євро (близько 50 тис. грн) нібито в рахунок оплати послуг у Facebook. При цьому жодних покупок потерпілий не робив, а номер картки навіть не був прив'язаний до його бізнес-акаунту в соцмережі. Банк у відповідь надіслав звернення про скасування операцій у міжнародні платіжні системи, але чекати відповіді доведеться до 120 днів, передають Патріоти України.

Про ситуацію стало відомо зіскарги на спеціалізованому форумі "Мінфін". Клієнт під ніком OsadchukAndriy повідомив, що інцидент стався у Львові у ніч проти 15 квітня.

"У проміжку з 1:00 до 8:40 години сталося 16 платежів на різні суми. При збільшенні суми від 2 євро до 350 євро. Вранці 15 квітня близько 8:40 я побачив незрозумілі повідомлення про оплату "Послуг Facebook", відразу заблокував банківську картку в додатку "Приват24". Повідомив банку. Запити на списану суму від 500 до 950 євро приходили ще два дні. Усі списання, що відбулися, пройшли за рахунок кредитних коштів", – розповів клієнт "Привату".

Під час списання грошей не спрацювали жодні ліміти на оплату в інтернеті, також не було запитів на підтвердження операцій, зазначив постраждалий. Кошти при цьому знімалися з картки, яка не була прив'язана до профілю в Facebook.

"Картка, з якої відбулося списання, не підв'язана до мого бізнес-акаунту в META. Жодними послугами чи підписками на таку суму я не користувався. Ліміти на інтернет-платежі не спрацювали. Коментар працівника банку: "Для такого типу оплат ліміти не працюють", – поскаржився клієнт.Після звернення до банку йому заявили, що картку заблоковано без можливості відновлення. При цьому у фінустанові зазначили, що кошти були списані на реальні рахунки компанії META, яка володіє соцмережею Facebook.

"З правилами безпечного користування картками я знайомий. Інформацію про платіжну картку нікому не передавав. Банківська картка у мене. Фізично карткою не користувався більше двох місяців. Використовувалася переважно для оплати підписок, або списання через сервіси, до яких пов'язана картка, якими користуюсь роками. У Facebook прив'язки не було. Написано заяву в СБ ПриватБанку та заяву в поліцію про шахрайство", – заявив клієнт.

У відповідь на його скаргу представники ПриватБанку підтвердили, що запит про скасування операцій було надіслано, проте його розгляд може тривати до 120 днів. Також у банку нагадали, що ліміт на оплату в інтернеті використовується тільки для оплати на "ризикових сайтах", Facebook до таких не належить.

Що робити, якщо зникли гроші з картки?

Насамперед потрібно звернутися до банку. Це важливо зробити навіть у разі, якщо фінансова установа вам відмовить. Крім того, варто написати заяву до поліції.

Єдине, що потрібно пам'ятати, – якщо ви самостійно передали персональні дані, озвучили пароль із SMS-шахраям, повернути кошти буде практично неможливо. Якщо ж гроші зняли з вини прогалин у системі безпеки банку, ви маєте право законно вимагати компенсації від фінансової установи.

"Поставки зброї можуть лише затягнути війну": Сіярто розкритикував допомогу Україні й заступився за Росію

вівторок, 23 квітень 2024, 14:49

Ситуація на полі бою стала критичною для України, вона перебуває "у дедалі більш невигідному становищі". Водночас Брюссель реагує на це новими постачаннями зброї, що "не наближає нас до миру", а навпаки – "готує до світової війни", передають Патріоти ...

Вирішили зекономити? Експерт пояснив, що не так з січневим перерахунком пенсій в Україні

вівторок, 23 квітень 2024, 11:30

Незалежний консультант Сергій Коробкін, який роз'яснює положення пенсійного законодавства, розповів, чому з початку року прожитковий мінімум і мінімальна зарплата збільшилися, а індексацію пенсій проводять лише у березні, передають Патріоти України. Я...