Частина українців може отримати 50% знижку на оплату комуналки: Хто в списку претендентів

В Україні найбільш вразливі категорії населення мають право на пільги на оплату житлово-комунальних послуг (ЖКП). Зокрема, пільги надаються багатодітним сім’ям незалежно від виду житла та форми власності на нього. Про це йдеться в заяві ПФУ (Пенсійного фонду України), передають Патріоти України.

Сім'ям, які виховують 3-х і більше дітей, надається 50% знижка:

  • на оплату житла в межах норм, передбачених законодавством (21 кв. метр загальної площі житла на кожного члена сім’ї, який постійно проживає в жилому приміщенні (будинку), та додатково 10,5 кв. метра на сім’ю);
  • на користування комунальними послугами (газопостачання, електропостачання та інші послуги) та на вартість скрапленого балонного газу для побутових потреб (в межах норм та соціальних нормативів, визначених Кабміном);
  • на вартість палива (у разі якщо відповідні будинки не мають центрального опалення).

Як зазначається, зазначена пільга може бути надана за умови, що розмір середньомісячного сукупного доходу сім’ї за попередні 6 місяців, виходячи з розрахунку на одного члена сім’ї, не перевищує розміру доходу, який дає право на отримання податкової соціальної пільги (у 2023-му це 3760 грн).

Які потрібні документи: список

Документом, що підтверджує право багатодітної сім’ї на отримання пільг, є відповідне посвідчення. На його підставі багатодітна родина включається до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги. Багатодітним сім’ям, інформація про яких є в Реєстрі, пільга з оплати житлово-комунальних послуг оформляється на підставі:

  • заяви про надання пільг на оплату комуналки, придбання твердого палива і скрапленого газу;
  • декларації про доходи сім’ї пільговика;
  • довідки про наявність у житловому приміщенні пічного опалення та/або кухонного вогнища на твердому паливі (у разі оформлення пільги на придбання твердого палива і скрапленого газу).

Як отримати знижку?

Подати необхідні документи до ПФУ можна в один із способів:

  • особисто, звернувшись до обраного сервісного центру фонду або до уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідних територіальних громад, центрів надання адміністративних послуг;
  • поштою, на адресу органу ПФУ;
  • онлайн – через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду, мобільний застосунок ПФУ або портал "Дія".

Буде удар! Українським кур'єрам і таксистам планують переписати податки: Мінфін показав новий законопроєкт

середа, 26 березень 2025, 7:30

В Україні планують прийняти закон щодо оподаткування доходів, отриманих на онлайн-платформах. Під оподаткування можуть потрапити самозайняті кур'єри, таксисти, орендодавці тощо, які заробляють кошти шляхом надання послуг через такі платформи, як, напри...

Відпочинок під загрозою? Ось коли роботодавець має право відкликати працівника з відпустки

середа, 26 березень 2025, 6:30

Державна служба України з питань праці роз’яснила, в яких випадках працівника може бути відкликано з щорічної відпустки, передають Патріоти України. Відкликання працівника з щорічної відпустки може відбутись лише в наступних випадках: за згодою працівн...