В Україні стартувала нова програма "Варто" для підтримки ветеранського бізнесу від Українського ветеранського фонду. Про це повідомили в організації, передають Патріоти України.
Так, можна отримати від 500 тисяч до 3 млн грн. Взяти участь можуть ветерани, члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та члени сімей загиблих (померлих) захисників і захисниць України, які зареєстровані відповідно до вимог законодавства як фізичні особи-підприємці (ФОПи), а також юридичні особи, зареєстровані не пізніше ніж за два роки до отримання фінансової підтримки, засновниками яких є ветерани, члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та члени сімей загиблих (померлих) захисників і захисниць України.
Для того, щоб взяти участь потрібно подати заявку за посиланням (скріпивши її електронним цифровим підписом). Заявку потрібно подати до 13 липня 2023 року (до 23:59 за київським часом). Переможців оголосять 15 серпня 2023 року.
Разом із заявкою потрібно подати:
• документи, що підтверджують реєстрацію фізичної особи підприємця або юридичної особи та відображають актуальні дані про таку особу, які містяться в ЄДРПОУ (витяг обов’язково має бути завірений ЕЦП заявника);
• завірену належним чином копію статуту та опис з кодом доступу до Статуту в ЄДРПОУ (для юридичних осіб);
• рішення керівних органів про участь у конкурсному відборі проєктів (для юридичних осіб);
• скановану копію посвідчення учасника бойових дій та/або посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни фізичної особи-підприємця або засновників суб’єкта підприємницької діяльності-заявника, та/або скановану копію посвідчення члена сім’ї загиблого ветерана війни, та/або посвідчення члена сім’ї загиблого захисника чи захисниці України, які є засновниками суб’єкта підприємницької діяльності-заявника;
• проєктну заявку (опис проєкту);
• кошторис;
• резюме членів команди проєкту;
• термін реалізації проєкту (до одного року);
• якщо проєктом передбачено часткове фінансування (співфінансування), обов’язково подається гарантійний лист від особи (осіб), що має (мають) намір здійснити часткове фінансування (співфінансування).
• інформацію від уповноважених органів про відсутність простроченої заборгованості зі сплати податків, зборів, інших обов’язкових платежів, внесків до фондів загальнообов’язкового соціального страхування, з виплати заробітної плати більш як два місяці станом на 1 число місяця, в якому заявник подає аплікаційний пакет;
• для юридичної особи: копію балансу та звіту про фінансові результати за два останні звітні періоди — проміжна звітність щоквартальна,
• для фізичної особи-підприємця: копію звітності за останній звітний період, що передує даті подання аплікаційного пакета з підтверджувальним документом про здачу звітності або лист з обґрунтуванням, що така звітність ФОП не подавалась, оскільки з моменту реєстрації ФОП звітний період ще не настав;
• гарантійний лист щодо відсутності фактів незаконного одержання та/або нецільового використання бюджетних коштів та про те, що заявник, його керівний склад та члени команди проєкту не притягувались до відповідальності за корупційні правопорушення.
Президент Володимир Зеленський обіцяв, що всі зарплати і пенсії в Україні будуть виплачені згідно із законом, уряд має на це гроші. Крім того, у березні 2025 року буде проведено індексацію пенсій, що частково компенсує зростання споживчих цін, передают...
Від 1 січня 2025 року педагогічні працівники середніх шкіл почнуть отримувати щомісячну доплату в розмірі 1 300 грн, а від 1 вересня сума збільшиться до 2 600 грн. Про це йдеться в постанові Кабінету міністрів України №1286, передають Патріоти України....