У Суецькому каналі завершено буксирування 90-метрового несамохідного плавучого доку Dourado. Об'єкт, що транспортується з Сінгапуру до Туреччини, проведений водною артерією у супроводі семи буксирувальних суден.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію адміністрації каналу (SCA), передають Патріоти України.
Плавдок став найбільшим об'єктом за всю історію Суецького каналу. Під час проходу його супроводжували два ескортні буксири з Сінгапуру (Hulk II і Maverick 1) і судна зі складу флоту SCA: Barka 1, Mohamed Bashir, Nabil Helaly, Suez 1 і Suez 2.
Цим флотом управляли 16 старших лоцманів і 10 капітанів буксирувальних суден. Довжина каравану, включаючи сам док та буксири, склала 450 м, ширина - 90 м, загальний тоннаж - 91 тис. тонн. Операція зайняла майже 24 години.
Для виконання буксирувальної операції знадобилися розробка навігаційного плану та аналіз заходів безпеки. Підготовка також включала огляд доку у районі якірної стоянки Суецького каналу.
За словами голови SCA Усами Рабіа, адміністрація також надала навігаційні засоби, вела постійний цілодобовий моніторинг, при необхідності обмежуючи швидкість руху каравану, яка не перевищувала 4 вузли, вказуючи курс та спостерігаючи за течією води у каналі.

При оформленні субсидії багатьох українців цікавить питання, скільки вони економлять завдяки допомозі від держави. Відповісти на це питання досить просто: виявляється, субсидія залежить не від того, скільки спожито води чи газу, а від соціальних нормат...
Найбільші нафтові компанії Заходу отримують великі прибутки після того, як Україна почала завдавати ударів по нафтопереробних об'єктах країни-агресора Росії, а також після посилення санкцій проти нафти з РФ із боку США і Євросоюзу. Про це 3 листопада п...