У Суецькому каналі завершено буксирування 90-метрового несамохідного плавучого доку Dourado. Об'єкт, що транспортується з Сінгапуру до Туреччини, проведений водною артерією у супроводі семи буксирувальних суден.
Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію адміністрації каналу (SCA), передають Патріоти України.
Плавдок став найбільшим об'єктом за всю історію Суецького каналу. Під час проходу його супроводжували два ескортні буксири з Сінгапуру (Hulk II і Maverick 1) і судна зі складу флоту SCA: Barka 1, Mohamed Bashir, Nabil Helaly, Suez 1 і Suez 2.
Цим флотом управляли 16 старших лоцманів і 10 капітанів буксирувальних суден. Довжина каравану, включаючи сам док та буксири, склала 450 м, ширина - 90 м, загальний тоннаж - 91 тис. тонн. Операція зайняла майже 24 години.
Для виконання буксирувальної операції знадобилися розробка навігаційного плану та аналіз заходів безпеки. Підготовка також включала огляд доку у районі якірної стоянки Суецького каналу.
За словами голови SCA Усами Рабіа, адміністрація також надала навігаційні засоби, вела постійний цілодобовий моніторинг, при необхідності обмежуючи швидкість руху каравану, яка не перевищувала 4 вузли, вказуючи курс та спостерігаючи за течією води у каналі.
Міністерство сім'ї, праці та соцполітики Польщі (MRPiPS) наприкінці червня запускає пілотний проєкт, який зменшить тривалість робочого дня. Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на портал The Warsaw. У межах проєкту співробітники зможуть пр...
В Україні учасникам бойових дій (УБД) та особам з інвалідністю внаслідок війни пенсії призначають за окремими законами. Держава гарантує мінімальні розміри та доплати, зокрема у 25% від прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність. Про ц...