Чому Україні експортувати БМП-1 з колишніх держав Варшавського договору вигідніше, ніж ремонтувати власний радянський спадок

Рішення про закупівлю цих машин було прийняте в результаті порівняння комерційних пропозицій аналогічної продукції від декількох постачальників та перевірки розрахунково-калькуляційних матеріалів.

БМП-1АК, які були закуплені в ЄС та поставлені ДП ДГЗП «Спецтехноекспорт», до Збройних Сил України перебувають на гарантійному технічному обслуговуванні, а вартість їх закупівлі прирівнюється до витрат на ремонт аналогічної кількості наявних у ЗСУ бронемашин такого типу. Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на прес-службу ДП ДГЗП «Спецтехноекспорт».

Мова йде про півсотні бойових машин, які були поставлені в Україну для потреб Збройних Сил України у минулому році. Контракт на постачання БМП був укладений з компанією Petralink Limited після надходження пропозиції у квітні 2017 року. Рішення про закупівлю цих машин було прийняте в результаті порівняння комерційних пропозицій аналогічної продукції від декількох постачальників та перевірки розрахунково-калькуляційних матеріалів. Зазначається, що ці БМП-1АК ніколи не були в експлуатації, перебували на зберіганні, а протягом 2017-2018 років пройшли капітальний ремонт із заміною необхідних вузлів та агрегатів.

У «Спецтехноекспорті» підкреслили, що ціна однієї такої БМП-1 після капітального ремонту та з нульовим пробігом, прирівнюється до витрат Міністерства оборони України лише на ремонт однієї власної бронемашини. У вартість поставлених БМП-1 також входило гарантійне технічне обслуговування усіх нових бронемашин компанією «Petralink Limited» на території України протягом тривалого часу їх експлуатації.

«Постачання «Спецтехноекспортом» БМП-1 в Україну поки що є єдиним прикладом повного успішного виконання контракту на поставку в Україну крупної військової бронетехніки з ЄС. Через ряд причин політичного характеру, більшість компаній, що мають в наявності такі бронемашини, не можуть отримати експортні ліцензії для їх відправки в Україну», - наголосили у прес-службі підприємства.

Розплата почалась: Російський авторинок лихоманить - кожен п’ятий автосалон на межі закриття

субота, 2 серпень 2025, 12:30

Лише у ІІ кварталі 2025 року припинили роботу 137 шоурумів, а кількість дилерських контрактів скоротилася майже на дві сотні. Найбільших втрат зазнала група компаній "КлючАвто". Головна причина - різке падіння попиту, зростання нерентабельності та зага...

Будуть проблеми? Україні бракує щонайменше 35% газу до безпечної зими, - експерт

субота, 2 серпень 2025, 10:46

Голова Спілки споживачів комунальних послуг Олег Попенко в ефірі День.LIVE (зазначив, що попри покращення ситуації в червні, рівень запасів все ще далекий від необхідного, передають Патріоти України. Минулоріч газу не вистачило вже з лютого, і нинішній...