
У державній фінустанові "ПриватБанк" розповіли, чому клієнти втрачають та як відновити доступ до банківського застосунку. Навіть у разі втрати фінансового номера клієнти можуть легко впоратися з такою проблемою. Про це розповіли у пресслужбі банку у соцмережі Facebook, передають Патріоти України.
З проблемою щодо неможливості входу до застосунку "Приват24" звертаються деякі клієнти. Особливо актуальне відповідне питання для тих громадян, де під час війни є перебої зі зв'язком або фіксується повна відсутність. Тоді як нині система пропускає до застосунку шляхом надходження тризначного коду на фінансовий номер телефону.
Як пояснили у ПриватБанку, з міркувань безпеки код для підтвердження більше не надходить у месенджери. Замість цього у банку передбачена можливість для входу в "Приват24" іншими способами. Так, якщо немає мобільного зв'язку, то потрібно дотримуватися такого алгоритму дій:
Якщо ж клієнт втратив номер телефону і не має змоги зайти у мобільний застосунок "Приват 24", поспілкуватися з оператором буде складно, адже необхідний старий номер. У такому разі можна замінити його:
"Якщо з цим виникають труднощі ви зверніться в онлайн чат на сайті — наші колеги в чаті радо допоможуть вирішити питання та увійти в акаунт", — повідомили у банку.
Вже з 22 листопада 2025 року усі грошові перекази та розрахунки в системі SWIFT будуть відстежуватися "в цифрі". Такі зміни пов'язані з переходом на єдиний стандарт ISO 20022 CBPR+. Про це повідомив директор Інституту розвитку економіки України Олексан...
В Україні за підсумками жовтня-2025 зафіксовано найнижчу інфляцію в поточному році. У річному обчисленні зростання цін сповільнилося з 11,9% до 10,9% до жовтня-2024. Одним із ключових драйверів загальної інфляції залишилося подорожчання продуктів харчу...