У державній фінустанові "ПриватБанк" розповіли, чому клієнти втрачають та як відновити доступ до банківського застосунку. Навіть у разі втрати фінансового номера клієнти можуть легко впоратися з такою проблемою. Про це розповіли у пресслужбі банку у соцмережі Facebook, передають Патріоти України.
З проблемою щодо неможливості входу до застосунку "Приват24" звертаються деякі клієнти. Особливо актуальне відповідне питання для тих громадян, де під час війни є перебої зі зв'язком або фіксується повна відсутність. Тоді як нині система пропускає до застосунку шляхом надходження тризначного коду на фінансовий номер телефону.
Як пояснили у ПриватБанку, з міркувань безпеки код для підтвердження більше не надходить у месенджери. Замість цього у банку передбачена можливість для входу в "Приват24" іншими способами. Так, якщо немає мобільного зв'язку, то потрібно дотримуватися такого алгоритму дій:
Якщо ж клієнт втратив номер телефону і не має змоги зайти у мобільний застосунок "Приват 24", поспілкуватися з оператором буде складно, адже необхідний старий номер. У такому разі можна замінити його:
"Якщо з цим виникають труднощі ви зверніться в онлайн чат на сайті — наші колеги в чаті радо допоможуть вирішити питання та увійти в акаунт", — повідомили у банку.
У той час, як у частини пенсіонерів виплати з 1 вересня зростуть, аналіз декларацій показав, що частина українських прокурорів отримує пенсії, які щороку перевищують мільйон гривень, передають Патріоти України. Як повідомляє OBOZ.ua, пенсійні виплати п...
Всупереч вимогам пенсійоного законодавства, частина українців можуть розраховувати на збільшення своїх пенсійних виплат після досягнення 65-річного віку, передають Патріоти України. Йдеться про гарантований мінімальний розмір пенсії, який не може бути ...