На ринках молода картопля доволі дешева, натомість у мережах супермакетів ціна значно вища. Причиною цього є потреба продати імпортну продукцію, передають Патріоти України.
Як розповів член ради директорів Української асоціації виробників картоплі Сергій Рибалко, мережі супермаркетів закуповують великі партії картоплі за кордоном, де її ціна становить 25-30 гривень.
Відповідно, до того, як ці великі партії не продадуть, дешева українська продукція не може потрапити на прилавки супермаркетів. Маючи якісний український товар, ми експортуємо його в Білорусь, а от доправити на власні ринки не можемо. Цінник вітчизняної картоплі, яка все ж потрапила на полиці, вимушено високий, оскільки залишається нерозпроданим завезений продукт, – сказав він.
Також експерт додав, що на період збирання картоплі Молдова та Білорусь обмежують ввезення з-за кордону. В українських виробників немає можливості експортувати свою продукцію, тому вони фактично замкнені на власному ринку.
Лише у ІІ кварталі 2025 року припинили роботу 137 шоурумів, а кількість дилерських контрактів скоротилася майже на дві сотні. Найбільших втрат зазнала група компаній "КлючАвто". Головна причина - різке падіння попиту, зростання нерентабельності та зага...
Голова Спілки споживачів комунальних послуг Олег Попенко в ефірі День.LIVE (зазначив, що попри покращення ситуації в червні, рівень запасів все ще далекий від необхідного, передають Патріоти України. Минулоріч газу не вистачило вже з лютого, і нинішній...