
Керівники великих українських мереж АЗС - WOG, KLO, ОККО - стверджують, що повторення весняної кризи з дефіцитом пального неможливе. Хоча локальні катаклізми і не виключені. Для запобігання ж глобальному дефіциту мережі активно контрактують пальне і створюють запаси. До того ж, не лише в Україні. По цінам особливих коливань не передбачається, розповів експерт паливного ринку Сергій Куюн, передають Патріоти України.
Понад те, наголосив він, цілком можливе їхнє зниження. Причини:
"У міру насичення ринку буде зниження. Зокрема, ОККО відновила оптовий продаж дизпалива. З бензином ще доведеться попрацювати", – зазначив експерт.
Крім цього, зазначив він, мережі АЗС активно готуються до можливих тривалих відключень світла. Зокрема:
Водночас вартість оптових партій бензинів та дизеля трохи підросла. Так, 9 грудня оптові партії пропонувалися на ринок у діапазоні:
Українцям дедалі частіше надходять завищені або помилкові комунальні платіжки через технічні збої, нормативні нарахування та проблеми з передачею показань під час відключень світла. Щоб уникнути космічних сум, потрібно контролювати лічильники, фіксуват...
Російський уряд відмовився від будівництва Северо-Сибірської залізничної магістралі (Севсиб), яка мала поєднати Нижньовартовськ із Урумчі в Китаї, через надзвичайно високі витрати, передають Патріоти України. За оцінками, проведення магістралі коштувал...