Керівники великих українських мереж АЗС - WOG, KLO, ОККО - стверджують, що повторення весняної кризи з дефіцитом пального неможливе. Хоча локальні катаклізми і не виключені. Для запобігання ж глобальному дефіциту мережі активно контрактують пальне і створюють запаси. До того ж, не лише в Україні. По цінам особливих коливань не передбачається, розповів експерт паливного ринку Сергій Куюн, передають Патріоти України.
Понад те, наголосив він, цілком можливе їхнє зниження. Причини:
"У міру насичення ринку буде зниження. Зокрема, ОККО відновила оптовий продаж дизпалива. З бензином ще доведеться попрацювати", – зазначив експерт.
Крім цього, зазначив він, мережі АЗС активно готуються до можливих тривалих відключень світла. Зокрема:
Водночас вартість оптових партій бензинів та дизеля трохи підросла. Так, 9 грудня оптові партії пропонувалися на ринок у діапазоні:
Українці мають можливість купувати квитки на поїзди "Укрзалізниці" дешевше. Для цього потрібно правильно спланувати поїздку – фінальна ціна квитка залежить від сезону та дня тижня, а також від класу вагона та моменту купівлі, передають Патріоти України...
В Україні наразі найбільше зростають зарплати у переробній промисловості, зокрема в легкій, метало- та деревообробці – це галузі, які забезпечують потреби оборонного сектору. Найбільший дефіцит кадрів спостерігаєтьсясеред технічних спеціалістів і будів...