Деякі судна дітища ще сталінських п'ятирічок: В Ізмаїлі ліквідують кладовище кораблів, що заважає розвитку дунайського порту

Дунайським портам України, котрі все більше задіюються у вантажоперевезення новим морським коридором, потрібно більше місць для швартування та якірних стоянок.

Українське Дунайське пароплавство продасть або поріже на брухт флот, який давно не використовується

Державна компанія "Українське Дунайське пароплавство" вирішила ліквідувати кладовище кораблів в Ізмаїлі. Про це повідомив генеральний директор компанії Дмитро Москаленко.

Він зауважив, що компанія щороку змушена витрачати майже мільйон гривень якірного збору за флот, який давно не використовується.

"В масштабах підприємства нібито і невелика сума. Але кладовище кораблів ще й займає величезну територію. Заважає розвитку 4-го затону [затон – це затока на річці]. Ускладнює судноплавство та постановку суден для проведення ремонтних робіт", – написав Москаленко у Facebook.

Він розказав, що на кладовищі є:

→ три морські суховантажі типу "Ізмаїл" вагою 1 635 тонн, які неможливо відновити;
→ чотири непотрібні й не придатні для експлуатації пасажирські судна на підводних крилах типу "Метеор" та "Восход" віком 38-40 років;
→ 27 одиниць службово-допоміжного флоту, деякі з них – ще 1941 року (суднопідіймачі "Київ-1" і "Київ-2");
→ чотири розукомплектовані та не придатні до роботи річкові буксири віком 56-61 років;
→ морально та фізично застарілі річкові баржі типу УДП-С;
→ флот Кілійського суднобудівно-судноремонтного заводу – рембаза "Анапа" і плавкран ПЛК-6;
→ 24 ліхтери типу ДМ, які Дунайське пароплавство використовує для будівництва барж-зерновозів.

"Цього року ми маємо це все списати та вирішити його подальшу долю. Морські судна реалізуємо на аукціоні. Все інше або самостійно ріжемо на металобрухт (для цього потрібно отримати ліцензію), або реалізуємо компаніям, які спеціалізовано займаються таким видом діяльності. Наразі наші фінансисти проводять розрахунки – що є більш вигідним для підприємства", – розказав Москаленко.

  • Українське Дунайське пароплавство – одна з найбільших судноплавних компаній і в Україні, і у Придунайському регіоні. Вона працює на ділянці Дунаю протяжністю 2400 км – від гирла річки до порту Кельгайм, Німеччина. Флот УДП налічує 75 самохідних суден і 245 одиниць несамохідного флоту.
  • 2 травня 2023 року компанія повідомила, що збирається зайнятися морськими перевезеннями. Для цього з оренди повертають три морські судна.

В Україні частині пенсіонерів щомісяця доплачуватимуть по 2595 грн: Ось про кого йдеться

понеділок, 22 вересень 2025, 9:25

У проєкті держбюджету на 2026 рік, який уряд днями подав до Верховної Ради, запланована індексація пенсійних виплат, яка зазвичай відбувається щоберезня, передають Патріоти України. Втім, є категорія пенсіонерів, для яких планується збільшення додатков...

Багатства під ногами: Запаси яких металів ховають надра України і які перспективи розвитку вітчизняного видобутку

понеділок, 22 вересень 2025, 8:51

Україна — справжній скарб щодо покладів металів. Надра нашої землі ховають величезні зараси, які можуть змінити глобальну економіку. Попри виклики війни, геологи підтверджують: обсяги корисних копалин сягають трильйонів доларів, зазначають Патріоти Укр...