На тлі масових антиросійських санкцій, введених у зв'язку з вторгненням РФ в Україну, авіакомпанії агресора зіткнулися з ризиком зупинки польотів на літаках Ан-2, передають Патріоти України.
Як повідомляє російський РБК, про це заявив гендиректор Московського авіаційно-ремонтного заводу (МАРЗ) Павло Негодьєв, який відзначив проблеми з поставками і подорожчанням запчастин для Ан-2. Він також заявив про необхідність виробництва в Росії близько 60 комплектуючих для цих літаків.
Російські авіакомпанії, що експлуатують легкі багатоцільові літаки Ан-2 ("кукурузники"), зіткнулися з дефіцитом запчастин через відмову європейських постачальників співпрацювати з агресором.
Якщо не вжити заходів, у МАРЗ та інших ремонтних підприємств "може просто-напросто припинитися можливість надавати сервісні послуги. Це загрожує зупинкою парку літаків Ан-2", - заявив Негодьєв.
Гендиректор Шахтинського авіаційно-ремонтного заводу (ШАРЗ) Володимир Соломатов заявив, що у його підприємства аналогічне становище щодо перспектив експлуатації Ан-2. Крім того, проблеми з експлуатацією Ан-2 підтверджують в Сибірському науково-дослідному інституті авіації (Сібніа), який з 2013 року є офіційним розробником літаків Ан-2 на території Росії.
Кожен долар, на який знижується ціна на нафту, коштує бюджету РФ приблизно 160 млрд рублів доходів на рік. У Росії суттєво знизили очікування щодо ціни на нафту у 2025 році. Про це повідомив Інтерфакс з посиланням на дані Мінекономрозвитку РФ в понеділ...
Головною подією після 21.04.2019, звісно, є початок повномасштабного вторгнення росії. Бачу, піднімається хвиля публікацій «путін усе одно напав би». Це хибна спроба: путін напав у 2014. Питання в тому, наскільки влада була готова до ескалації – і наск...