На тлі масових антиросійських санкцій, введених у зв'язку з вторгненням РФ в Україну, авіакомпанії агресора зіткнулися з ризиком зупинки польотів на літаках Ан-2, передають Патріоти України.
Як повідомляє російський РБК, про це заявив гендиректор Московського авіаційно-ремонтного заводу (МАРЗ) Павло Негодьєв, який відзначив проблеми з поставками і подорожчанням запчастин для Ан-2. Він також заявив про необхідність виробництва в Росії близько 60 комплектуючих для цих літаків.
Російські авіакомпанії, що експлуатують легкі багатоцільові літаки Ан-2 ("кукурузники"), зіткнулися з дефіцитом запчастин через відмову європейських постачальників співпрацювати з агресором.
Якщо не вжити заходів, у МАРЗ та інших ремонтних підприємств "може просто-напросто припинитися можливість надавати сервісні послуги. Це загрожує зупинкою парку літаків Ан-2", - заявив Негодьєв.
Гендиректор Шахтинського авіаційно-ремонтного заводу (ШАРЗ) Володимир Соломатов заявив, що у його підприємства аналогічне становище щодо перспектив експлуатації Ан-2. Крім того, проблеми з експлуатацією Ан-2 підтверджують в Сибірському науково-дослідному інституті авіації (Сібніа), який з 2013 року є офіційним розробником літаків Ан-2 на території Росії.
Президент США Дональд Трамп запровадив для Швейцарії дуже високі мита — 39%. У самій країні відповідальність за це покладають на президентку через те, що Карін Келлер-Зуттер нібито провалила розмову. Про це у вівторок, 5 серпня, повідомив таблоїд Bild,...
В Україні середній страховий стаж тих, хто виходить на пенсію, становить 33 роки 5 місяців. При цьому з 2027-го вимога для виходу на пенсію "вчасно" (тобто в 60 років) складе вже 34 роки, передають Патріоти Україн. "Середня тривалість страхового стажу ...