Влада РФ на тлі ударів по НПЗ може тимчасово знизити вимоги до якості бензину на внутрішньому ринку за окремими показниками до стандарту Євро-3 замість тих, що діють для Євро-5, щоб у разі необхідності збільшити обсяг виробництва продукту і запобігти загрозі дефіциту. Про це повідомили Reuters три джерела в галузі, передають Патріоти України.
"Міненерго як резервний захід розглядає розширення рамок за окремими параметрами до рівня Євро-3, щоб створити заділ для додаткового випуску бензину. Цю тему ще в березні запропонували, зараз вона в роботі", - розповів галузевий фахівець.
З 2016 року в Росії діє заборона на продаж бензину, нижчого за екологічний клас "Євро-5". За словами співрозмовників видання, міністерство енергетики розглядає варіант знизити норми вмісту деяких добавок і етанолу в бензині, щоб "створити основу для додаткового виробництва". Вміст сірки при цьому залишиться незмінним, стверджують вони.
Цей захід, кажуть джерела Reuters, допоможе збільшити виробництво бензину на застарілих нафтопереробних заводах. Основна частина виробництва низькосортного бензину в Росії, зазначає видання, припадає на Орський НПЗ, що зупинився через повінь в Оренбурзькій області, і Ангарський завод у Східному Сибіру.
За розрахунками співрозмовників видання, пом'якшення норм може принести внутрішньому ринку додатково 10% або від 300 до 350 тисяч тонн бензину на місяць, чого буде достатньо для задоволення зростаючого сезонного попиту.
Європейський Союз (ЄС) схвалив перехідні заходи для українського експорту, які почнуть діяти з 6 червня 2025 року, адже завершується дія "торговельного безвізу". Завдяки цим заходам торгівля між Україною та ЄС продовжиться без перерв, а надалі плануєть...
На світовому ринку харчової продукції утворився дефіцит яблучного концентрату. Якщо ситуація збережеться, це може надати фінансову підтримку українським виробникам цього фрукта, і ціни на яблука на внутрішньому ринку теж не будуть низькими, передають П...