Експерти зробили прогноз щодо ситуації з пальним найближчим часом: На що чекати водіям

Спрогнозувати, якими будуть ціни на бензин до кінця літа неможливо, проте різкого їхнього підвищення не буде. Такий прогноз озвучив паливний експерт, директор Консалтингової компанії "А-95" Сергій Куюн.Про це він розповів у коментарі "Фактам", передають Патріоти України.

"З великою впевненістю можу сказати, що поки що не бачу передумов для подорожчання. Є у нас, так би мовити, запас міцності для того, щоб амортизувати подальше можливе подорожчання пального.

Якщо будуть якісь критичні сценарії – зараз лунають прогнози $140-150 за барель – у такому разі треба буде дивитися: може тоді щось і станеться. Але поки що у нас є $120-125 за барель, таких передумов (для подорожчання бензину, - прим.) немає.

Відповідно, ускладнюється завдання пошуку цих обсягів для нас. Тому що у нас також споживання зростає. Ми бачимо, що потихеньку працює економіка. В аграрному секторі досить непогано пройшла посівна, і треба буде забирати цей урожай. А це означає, що буде навантаження на транспорт. І буде високий попит. Багато хто повертається зараз, це також впливає на транспортну інфраструктуру. Тому попит зростатиме, а шукати пальне буде ще складніше. Я думаю, що буде зберігатися така напружена ситуація з пальним.

Є черги (на АЗС, – ред.), хоча вони й не такі великі, як були у травні. Із позитивних новин – те, що ми вийшли на постачання обсягів, достатніх для критичної інфраструктури, для промисловості. Це найважливіше на сьогоднішній день. Відповідно, все, що буде зверху, вже надходитиме на ринок приватних споживачів. Саме в цьому сегменті споживання ми поки що бачимо недостатньо обсягів поставок. Сподіваюся, зможемо протягом місяця-двох покращити ситуацію, якщо не буде жодних "сюрпризів" та форс-мажорів", - зазначив Куюн.

А ось власник однієї з мереж АЗС Дмитро Льоушкін прогнозує, що ріст споживання пального, який зараз відбувається значно перевищує можливості постачання його усіма операторами. Крім того, ще й є інші чинники, які будуть впливати на ринок нафтопродуктів. Отже, новий виток дефіциту майже не минучий.

Про це він розповів на своїй сторінці у Facebook. "Ціни злітають у Європі, нафта у відриві та пік попиту... Тут ми раптом, звідки не візьмись. Зі своїми караванами... бензолетами.

Опт уже плюсанув на гривню-три від регіону. Але найнапружніше, що ми поки що програємо постачанням зростання споживання. Збиральна наближається, фермери і дикий обсяг зростання перевезень. Все ж таки на колесах зараз і зерно і побутові товари. Логістики залізницею поменшало, вона незграбна, автотранспорт у фаворі, траси перевантажені... Але це все дизель... якого на таке споживання явно немає.

І особисто у мене тепер дизель викликає більше побоювань, аніж бензин, його потроху тягнуть, його треба не так багато, порівняно з дизелем", - сказав Льоушкін.

Нагадаємо, 15 березня Верховна Рада України ухвалила за основу і в цілому законопроєкт "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану". Одним із тимчасових податкових послаблень є скасування акцизу на пальне і зниження ставки ПДВ з 20% до 7%. Це дало змогу зменшити ціни на пальне на 12-13 грн/л.

“На 40 копійок боргу мені нарахували пеню дві тисячі гривень”. Як банки вибивають борги під час війни

понеділок, 30 січень 2023, 19:27

2022-го доходи українців впали на 21% – це середній показник по країні. 30% людей залишилося без роботи. “Війна вдарила по мені так, що почались фінансові проблеми. Я втратила роботу. Я працювала найманим продавцем від однієї агенції, а з початком війн...

В Україні зростуть зарплати у дефіцитних фахівців: Хто може розраховувати на надбавку

понеділок, 30 січень 2023, 18:49

Незважаючи на те, що у бюджеті на 2023 рік не передбачено підвищення зарплат, деякі роботодавці змушені будуть підвищити оклади своїм підлеглим. Йдеться про працівників сфер, у яких спостерігається дефіцит кадрів. Їхні представники або виїхали з країни...