Електричка по-новому: Крюківський вагонобудівний завод показав створення свого нового регіонального поїзду (фотофакти)

На Крюківському вагонобудівному заводі в рамках виконання контракту з “Укрзалізницею” йде будівництво регіонального дизель-поїзда ДПКр-3. Поїзд складатиметься з трьох вагонів, його укомплектують силовими установками потужністю 588 кВт виробництва німецької компанії Voith Turbo.

Передає Національний Промисловий Портал з посиланням на ЦТС.

Моторними будуть два вагони, вони і є головними. Приводних візків теж буде два. Застосування двох силових установок і двох моторних візків обумовлено тендерною документацією на закупівлю дизельних поїздів. Такий підхід покликаний зменшити витрати на ремонт і обслуговування додаткових вузлів і деталей в конструкції ходових частин і складу в цілому.

Блок охолодження силової установки, який в попередньому дизельному поїзді знаходився в підвагонному просторі, перемістився на дах головних вагонів. Така схема розташування блоків охолодження знизить ймовірність попадання в радіатори пилу, пуху і бруду.

Енергопостачання проміжного, немоторного вагону, буде здійснюватися від двох генераторів силових установок, розташованих на головних вагонах.

Передбачається, що новий поїзд буде більш екологічним, ніж його попередник, внаслідок менших викидів шкідливих речовин.

У вагонах ДПКр-3 встановлюють три кондиціонери інверторного типу потужністю 26 кВт кожен. Такі кондиціонери дають можливість плавно регулювати швидкість обертання компресора. В результаті зменшиться споживання електроенергії, що у свою чергу зменшить навантаження на силову установку.

Поїзд отримає 170 місць – першого і другого класів. У проміжному вагоні першого класу крісла розташовані за схемою 2х2. Ширина сидіння в найбільш широкій частині не менше 490-500 мм. Вони будуть мати широкі підлокітники, індивідуальні розетки з USB-роз’ємом.

У головних вагонах другого класу крісла розташовані за схемою 3х2. Ширина сидіння в найбільш широкій частині – не менше 450 мм. Між кріслами один підлокітник, індивідуальні розетки.

Частина крісел має зустрічний розташування, між ними передбачені стаціонарні столи. Решта сидіння мають відкидні столики, розташовані в спинці сидіння, що стоїть попереду.

У вагонах встановлять салонні монітори, які забезпечать можливість переглядати фільми або іншу медіа-інформацію, яку буде транслювати бригада, яка обслуговує поїзд.

У кожному з вагонів – по два багажних стелажа, всього їх шість на склад. У вагоні першого класу передбачені ще й багажні полиці з софітами.

Для швидкої посадки і висадки пасажирів встановлять 12 двостулкових автоматичних вхідних дверей – по чотири на кожен вагон.

Тендерною документацією обумовлено застосування висувного пандуса для посадки-висадки пасажирів з обмеженими можливостями.

Серед нових опцій для машиністів – візуальний контроль рівня палива в баках. Для цього передбачені спеціальні оглядові віконця.

Першими стали Гельсінкі: В Європі почався експеримент з безпілотним громадським транспортом

неділя, 31 травень 2020, 0:17

У програмі беруть участь три компактних безпілотних автобуса-шаттла фінсько-іспанської компанії Sensible4-Shotl, а також норвезької Saga і канадського консорціуму Mobile Civitatem. Через 18 місяців підготовки проект автоматизованої системи управління г...

"Коли ти не можеш купити це": У США звинуватили Росію в крадіжці "Містралів" у Франції

субота, 30 травень 2020, 23:53

Те, що Росія планує скопіювати дизайн Mistral, однак не означає, що вона досягне особливих успіхів. Російський універсальний десантний корабель (УДК) проекту 23900 є клоном французького вертольотоносця Mistral ( «Містраль»), повідомляють Патріоти Украї...