Епатажний як сама "Перлина біля моря": На вулиці Одеси викотили новостворений трамвай “Одіссей” (фото, відео)

Другий з шести споруджуваних в Одесі трамваїв “Одіссей” готовий до виходу за маршрутом, зазначають Патріоти України. Вдень 29 травня його презентували у присутності заступника міського голови Павла Вугельмана, у сферу відповідальності якого входить весь транспортний комплекс міста.

“Одіссей” є версією вже звичного одеситам частково низкопідлогового трамвая “Т3 КВП Од”, відомого також за назвою київських вагонів аналогічної моделі “Каштан”, але відрізняється від них спеціально розробленим для Одеси дизайном.Це частково низькопідлоговий вагон на основі кузова знаменитої “Татри-Т3” – подовжений на одну віконну секцію і в якому трохи більше третини площі салону на середній площадці з низьким рівнем підлоги. Це зручно для пасажирів з обмеженими можливостями, для мам з дитячими колясками. І при цьому дешево та ефективно — оскільки можна використовувати ходові візки від тієї ж “Татри-Т3”, які успішно справляються зі зношеними шляхами.У другому вагоні “Одіссей” є деякі зміни у порівнянні з першим — нові сидіння в салоні. Вони менші за габаритами та обшиті комфортною для пасажирів тканиною. Внаслідок цього в салоні стало набагато більше простору.

За словами Павла Вугельмана, новий трамвай уособлює стратегію розвитку Одеси “5Т”, в якій перша з п’яти букв “Т” означає “транспорт”. Також віце-мер підкреслив лідерство КП “Одесміськелектротранс” і в розвитку міських перевезень, і по транспортній галузі в Україні, і в виробництві порівняно сучасних трамваїв.Більш зручною зробили й кабіну водія, оснастивши її зручним кріслом з підлокітниками.

У процесі складання на різних стадіях виробничого процесу знаходяться ще чотири вагони цієї моделі. Наступний обіцяють випустити в середині червня. Після отримання технічних умов на цю модель КП “Одесміськелектротранс” готове випускати щомісяця по одному новому трамваю подібного типу — одиночному або навіть зчленуваному.“З першими вагонами так завжди, це все через те, що процес сертифікації, отримання технічних умов та інших погоджень — процес досить тривалий. Зараз ми готові випускати по одному новому “Одіссею” в місяць” – говорить директор підприємства Дмитро Жеман.

Вартість кожного такого трамвая оцінюється приблизно в 6,6 мільйона гривень, з яких приблизно 5,3 мільйона коштує корпус вагона з електронною системою управління. Корпуси будує фірма “Політехносервіс” на базі заводу в місті Калуш, а система управління — чеського виробництва “Cegelec TV-Progress”, вона забезпечує майже дворазову економію електроенергії у порівнянні зі старою реостатно-контакторною системою на трамваях “Татра-Т3”.

Так дешево як московські друзі ніхто Братиславі та Будапешту не продасть: Фіцо вмовляє Шмигаля відновити транспортуванн російської нафти до Словаччини, запропонувавши "цікаві варіанти"

субота, 27 липень 2024, 0:12

Прем’єр Словаччини Роберт Фіцо поговорив телефоном з українським колегою Денисом Шмигалем і запропонував "технічне рішення" для відновлення транзиту нафти російського "Лукойлу" через Україну, зазначають Патріоти України. . Про це повідомляє пресслужба...

Такого ще не було! Польща фіксує радикальні зміни на ринку праці

п’ятниця, 26 липень 2024, 22:30

У Польщі кількість безробітних упала до мінімуму 1990 року. Про це пише Wpost, посилаючись на дані Центрального статистичного управління (GUS), передають Патріоти України. Так, у Польщі значно скоротився рівень безробіття. Так мало людей без роботи, як...