
Це пов’язано, зокрема, з тим, що і до появи інфекції в світовій економіці вже тривалий час накопичувалися різні дисбаланси, а на багатьох ринках ціни на активи були необґрунтовано високі. Про те, що вірус може мати більш важкі наслідки, ніж фінансова криза 2008 року, попередило і рейтингове агентство Moody’s.
«Епідемія коронавіруса, якщо вона не буде взята під контроль до літа, може привести до зниження темпів зростання світового ВВП на один процентний пункт (п.п.), економіки КНР – на 3 п.п.», – вважають аналітики Dun & Bradstreet.
За даними цієї компанії, як мінімум у 51 тис. компаній в світі є один або кілька прямих постачальників або ж постачальників першого рівня в постраждалих провінцій КНР. Як мінімум у п’яти млн компаній в світі є один або кілька постачальників другого рівня в постраждалому регіоні.
Приблизно 49 тис. підприємств, що працюють в ураженому епідемією регіоні КНР, є при цьому філіями або дочірніми підприємствами компаній, штаб-квартири яких знаходяться в інших країнах, зауважують аналітики. Багато країн активізували зусилля щодо стримування поширення вірусу, заборонивши поїздки, закривши школи і відклавши великі спортивні заходи і бізнес-конференції і т.ін.
Все це додатково призводить до зниження ділової активності. В результаті компанії погіршують прогнози своїх фінансових показників, знижують закупівлі сировини, зменшують випуск готової продукції, споживають менше енергоресурсів. Першими на подібні фактори реагують фондові ринки: інвестори позбуваються цінних паперів, в результаті чого фондові індекси падають вже сьомий день поспіль.
Українцям слід готуватися до відчутного зростання цін на продукти харчування вже наприкінці року. Про це розповів заступник голови Всеукраїнської аграрної ради Денис Марчук у коментарі "Главреду", передають Патріоти України. За словами Марчука, подорож...
В Україні перед Різдвом та Новим роком очікується помірне зростання цін на продукти для святкових столів, зокрема м’ясо, молочну продукцію, жири, сало та яйця. Стрімких підвищень не буде, оскільки ринок реагує на традиційно високий попит, а пропозиція ...