
ПриватБанк потрапив у новий скандал через масові скарги клієнтів на проблеми в роботі банкоматів фінустанови. Так, громадяни обурюються, що апарати не видають готівку, однак при цьому все одно відбувається списання з рахунку, причому нерідко мова йде про зникнення досить великих сум. Такі випадки описані жителями різних міст, пише "Мінфін", передають Патріоти України.
Чергова хвиля скарг фіксується на початку серпня - наприкінці липня. Деякі клієнти банку пишуть, що вирішили звернутися до НБУ з проханням відреагувати на ситуації, оскільки відповіді ПриватБанку їх не задовольняють, і фінансова установа не поспішає повернути назад людям списані з карток, але не видані гроші. Крім того, повідомляється, що такі проблемні банкомати продовжують працювати.
Скарги на роботу банкоматів ПриватБанку
- Одеса 4 серпня: "Зіткнулася з проблемою, банкомат не видав гроші, але сума успішно списана з рахунку. У службу підтримки додзвонитися неможливо! Гроші знімала не маленькі й потрібні вони терміново. А оператори ПриватБанку і відповісти на дзвінок не можуть!"
- 4 серпня: "Банкомат не повернув 10 000, з рахунку списали. Я кілька разів скаржився на цей банкомат, цього разу ви просто дістали, всі карти і рахунок я закриваю. Тільки на платинум карті у мене був ліміт 100 000. Порахуйте щомісячний оборот за рахунком і картками. Вітаю, через 6 років я в підсумку йду в інший банк".
- 3 серпня : "У Приватбанку давно використовується схема - коли клієнт знімає готівку в банкоматі, йде списання, і при останньому кроці "візьміть ваші гроші" - їх просто не видає... і людина залишається без грошей, які вже списані! Особисто я сама попалася на це, позбувшись 1000 гривень. Довести практично не можливо ... ПриватБанк відмовив у наданні відео і відповів, що була інкасація, і у них все зійшлося, нібито зайвих грошей вони не виявили... написавши заяву в поліцію, також зрозуміла, що через таку "дрібну" суму ніхто особливо розбиратися не буде, тим більше що головний офіс банку знаходиться в Дніпрі... впевнена, що карма за все це наздожене! А людям потрібно бути дуже обережними та фіксувати відразу все на місці".
- Київ 1 серпня: "Увечері 25.07.2021 р. у м. Києві, біля метро Лівобережна (Р. Окіпної 2а) знімала гроші з картки, банкомат грошей не видав, але з картки суму зняв. Подзвонила відразу на 3700, сказали - заявка на повернення зареєстрована, чекайте. Минув тиждень, грошей немає. Пишу скаргу в Нацбанк, нехай перевірять що за розводи клієнтів на гроші".
- Чернігів 31 липня: "Вчора в Чернігові в банкоматі по вул.Реміснича, 28 о 14.20 знімала гроші в розмірі 9000 грн. З банкомата довго доносилися звуки, але потім банкомат віддати картку. Грошей я не отримала, але коли перевірила картку, побачила, що 9000 грн з картки зникли, які мені терміново були потрібні! Я звернулася на гарячу лінію, але так і не зрозуміла, коли мені повернуть мої гроші. Я не маю можливості довго чекати, тому що мені треба оплатити лікування. Розв'яжіть проблему, в яку ви мене втягнули. Для мене це дуже великі гроші".
- Харків 31 Липня: "Здрастуйте. 31.07.2021 о 10:56 знімали гроші з картки ПриватБанку, сума 20 000 гривень, м.Харків вул. Сергія Грицевця 29 (всередині ТЦ Клас). На моменті видачі готівки банкомат видав помилку, що неможливо зробити видачу потрібної суми й що списання коштів з рахунку зроблено не буде, проте сума була списана з рахунку. Чоловік знімав після нас успішно зняв 100 грн. На 3700 після тривалого вислуховування доступних опцій підтримки, віртуальним помічником була створена заявка по поверненню (№22681561) і після навіть вдалося з'єднатися з оператором тих підтримки, що підтвердила, що заявка створена і потрібно чекати інкасації та повернення на карту протягом від 24 годин, до 14 днів в рідкісних випадках. Дуже "цікаво", що банкомат спокійно продовжив роботу... Також читаючи відгуки людей про подібну проблему бачу що далеко не завжди повернення займає до 14 днів (по факту - більше), а є люди, яким не повернули гроші взагалі, і є шанс що ПриватБанк "заб'є" на повернення грошей, відписавши, що порушень в роботі банкомату виявлено не було. Пишу цей відгук з метою проінформувати про подібну проблему. Буду чекати повернення коштів на карту".
Як реагують у Приватбанку
У державному банку часто на такі скарги пишуть, що їм "шкода, що клієнти зіткнулися з такою ситуацією". Також в ПриватБанку додають, що після подачі заявки на повернення коштів, на її обробку необхідний 1 день. А у випадках, коли необхідна інкасація, потрібно до двох тижнів.
Також в ПБ на претензії щодо роботи банкоматів нерідко можна отримати відповідь про звернення "в особистому повідомленні, щоб уточнити контактні дані та перевірити інформацію".
Українці, як правило, наважуються оформити кредит, щоби виправити своє фінансове становище. Хоча більшість людей побоюються брати позики в банку чи МФО іноді стається так, що кредит на людину оформлюють без її відома. Така ситуація нещодавно сталася з ...
Українським пенсіонерам, які святкуватимуть ювілеї у 2025 році, виплачуватимуть одноразову матеріальну допомогу. Розмір виплат становить до 10 тис. грн. Відповідна програма діє у місті Мукачево, що у Закарпатській області, повідомляє Мукачівська міська...