
На 32-кілометровій ділянці залізничного шляху між станціями Новомосковськ-Дніпровський — Балівка в Дніпропетровській області тривають планові випробувальні поїздки нового дизель-поїзда ДПКр-3 виробництва Крюківського вагонобудівного заводу, зазначають Патріоти України.
Як стало відомо, поїзд уже вдалося розігнати до 140 км/год, яка є експлуатаційною швидкістю для цього рухомого складу. На Крюківському вагонзаводі поінформували, що група випробувачів з КВБЗ спільно з фахівцями Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту провели випробування по впливу поїзда на колії: “Для цього на шляхах закріплювали датчики з певним обладнанням, проходили ці ділянки з різною швидкістю від 5 до 140 км/год “.
В ході випробувань перевіряються ходові, динамічні, характеристики. Датчики розміщуються на рамі візка, кузові, на даху. Потім задаються певні швидкості руху. Тензодатчики підключені до комп’ютера і вимірюють показники напруги, що виникають на згаданих елементах при русі на різній швидкості та на різних ділянках шляху.
У ДТЕК пояснили, чому світла більше дають вночі, а не вдень. Пояснення просте - обсяг споживання, передають Патріоти України. Як зазначається, вночі набагато менше споживання. Після опівночі більшість промисловості та офісів не працюють. Люди сплять, і...
В Україні із 1 січня 2026-го мінімальна пенсія зросте з 2361 грн до 2 595 грн, тобто на 234 грн. Максимальна пенсія при цьому зросте з 23 610 до 25 950 грн. Про це повідомляє видання На пенсії. Традиційно від прожиткового мінімуму залежить низка надбав...