Щоб дізнатися, чому у вас вдома немає світла і за необхідності зробити аварійну заявку, потрібно виконати три кроки. Насамперед, перевірити, чи не здійснюється в цей час якийсь із видів відключень – аварійних, стабілізаційних чи екстрених, передають Патріоти України.
Мешканці Києва можуть це зробити тут, повідомили уДТЕК Київські електромережі. Якщо відключень немає, слід звернутися до відповідного органу для перевірки внутрішньобудинкових мереж:
"Вони відповідають за електромережі всередині будинку. І мають перевірити, чи в нормальному стані ті перебувають", – пояснили в компанії.
Якщо ж із внутрішньобудинковими мережами все гаразд, ОСББ, ЖБК чи КК мають звернутися до самої ДТЕК Київські електромережі – для проведення перевірки та ремонту.
Тим часом, 11 грудня у Києві діють оновлені графіки стабілізаційних відключень. Вони враховують складну ситуацію в енергосистемі після останніх масових обстрілів.
Як користуватися графіком вимкнень світла
Відключення залежить від адреси. При цьому протягом доби гарантовано подавати електроенергію протягом 4-6 годин, а гарантовано відключати – протягом 9-12 годин. Решта часу – сіра зона (світло відключатимуть лише за потреби).
Відключення електроенергії, що зачепило Іспанію, Португалію та Францію, було спричинене несправністю в іспанській електромережі, що своєю чергою пов’язано з «рідкісним атмосферним явищем». Про це заявив португальський мережевий оператор REN, пише Sky n...
Адміністрація Всесвітньої продовольчої програми (ВПП) ООН продовжила виплати українським пенсіонерам, особам з інвалідністю та тим, хто не має права на пенсію. Вони продовжуватимуть отримувати допомогу від організації та української влади в розмірі до ...