Як же так?! "ПриватБанк" відмовився повернути клієнту гроші, викрадені з його кредитної карти

ПриватБанк, пообіцявши клієнту повернути гроші зняті з його картки шахраями, згодом відмовився від своєї обіцянки. В банку не стали пояснювати клієнту причини такого дивного рішення, передають Патріоти України.

Скаргу на дії ПриватБанку опублікував на порталі minfin чоловік на імя vladimirshc. У своїй публікації він детально описав обставини, як усе сталося.

Ще 2 жовтня йому на мобільний телефон прийшло SMS-повідомлення про зняття коштів на суму 8105,09 гривні з його кредитної карти. Після того з картки знову спробували зняти ще якусь суму. Спантеличений власник картки відразу зателефонував у службу підтримки ПриватБанку, описавши свою ситуацію та попросивши негайно заблокувати картку.

"Співробітник Банку відповів, що мої кошти знаходяться на рахунку Приватбанку в резерві та моє звернення передано до служби безпеки ПриватБанку. Оператор запевнив мене, що так як я звернувся вчасно та гроші в резерві Привату, мої кошти будуть повернуті. Також було складенно звернення на повернення коштів від 02.10 і по інформації від Вашого співробітника розгляд звернення займе 11 днів", - розповідає vladimirshc, звертаючись до банку. Крім того, vladimirshc відразу написав заяву про те, що сталося, до поліції та кіберполіції. Чоловік знову зателефонував у ПриватБанк, щоби повідомити про заяви, які він написав у правоохоронні органи.
"Мною було повідомлено до ПриватБанку операторові про моє звернення до поліції з проханням включити цю інформацію до мого звернення про повернення коштів та передати це Службі Безпеки ПриватБанку, на що мені було відмовлено з посиланням на те, що це не допоможе та якщо буде потрібно зі мною зв’яжуться додатково", - пише чоловік.

Дзвінка із ПриватБанку у продовж обіцяних банкірами 11 днів він так і не дочекався. Отож vladimirshc вирішив зателефонувати в банк сам, аби дізнатись, як просувається історія з його грошима.

"18.10.2021 р. я зателефонував на 3700 дізнатися про результат розгляду стосовно мого звернення на що оператор Юрій мені відповів, що мені відмовлено в поверненні моїх коштів", - повідомив клієнт.

Чоловік не може втямити, що він зробив не так, що ПриватБанк вирішив не повертати йому гроші. Начебто він діяв відповідно до норми закону і відповідно до законів логіки. А в результаті залишився пограбованим. І чому сума, яка за словами банкірів, була заблокована за підозрою в шахрайстві, зрештою, таки, пішла тим самим шахраям?

"Не можу зрозуміти, що я зробив не правильно в даній ситуації, що це призвело до відмови від Банку в поверненні моїх коштів? Попередив відразу коли виявив крадіжку, заяву в поліцію написав, невже це не є для ПриватБанку мотивацією не переводити кошти свого клієнта в невідомому напрямку на рахунки шахраїв при тому що вони знаходились певний час на рахунках привату? Для мене це виглядає дуже дивно з сторони ПриватБанку", - пише vladimirshc.

Мало того, що його пограбували фактично за сприяння самого Приватбанку, то гроші ще й було вкрадено з кредитної картки. Отже тепер чоловік заборгував банку по кредиту, якого не брав, і муситиме повертати йому гроші з відсотками. ПриватБанк поки ніяк не відреагував на скаргу свого клієнта.

Закрутять гайки: США можуть оштрафувати Росію за відмову від долара, під прицілом й інші країни. - Bloomberg

п’ятниця, 26 квітень 2024, 15:39

У разі обрання президентом США наприкінці 2024 року Дональд Трамп може запровадити штрафні санкції для країн, які відмовляються від долара. Зокрема для Росії. Можливі дії передбачають, зокрема, експортний контроль та збори за маніпулювання валютою. Про...

Чи нарахують субсидію, якщо частина сім'ї перебуває за кордоном

п’ятниця, 26 квітень 2024, 11:30

В Україні багато домогосподарств через складну економічну ситуацію отримують субсидії. У Пенсійному фонді України пояснили, як нараховується субсидія, якщо частина родини виїхала за кордон, передають Патріоти України. «До складу домогосподарства включа...