Як же так?! "ПриватБанк" відмовився повернути клієнту гроші, викрадені з його кредитної карти

ПриватБанк, пообіцявши клієнту повернути гроші зняті з його картки шахраями, згодом відмовився від своєї обіцянки. В банку не стали пояснювати клієнту причини такого дивного рішення, передають Патріоти України.

Скаргу на дії ПриватБанку опублікував на порталі minfin чоловік на імя vladimirshc. У своїй публікації він детально описав обставини, як усе сталося.

Ще 2 жовтня йому на мобільний телефон прийшло SMS-повідомлення про зняття коштів на суму 8105,09 гривні з його кредитної карти. Після того з картки знову спробували зняти ще якусь суму. Спантеличений власник картки відразу зателефонував у службу підтримки ПриватБанку, описавши свою ситуацію та попросивши негайно заблокувати картку.

"Співробітник Банку відповів, що мої кошти знаходяться на рахунку Приватбанку в резерві та моє звернення передано до служби безпеки ПриватБанку. Оператор запевнив мене, що так як я звернувся вчасно та гроші в резерві Привату, мої кошти будуть повернуті. Також було складенно звернення на повернення коштів від 02.10 і по інформації від Вашого співробітника розгляд звернення займе 11 днів", - розповідає vladimirshc, звертаючись до банку. Крім того, vladimirshc відразу написав заяву про те, що сталося, до поліції та кіберполіції. Чоловік знову зателефонував у ПриватБанк, щоби повідомити про заяви, які він написав у правоохоронні органи.
"Мною було повідомлено до ПриватБанку операторові про моє звернення до поліції з проханням включити цю інформацію до мого звернення про повернення коштів та передати це Службі Безпеки ПриватБанку, на що мені було відмовлено з посиланням на те, що це не допоможе та якщо буде потрібно зі мною зв’яжуться додатково", - пише чоловік.

Дзвінка із ПриватБанку у продовж обіцяних банкірами 11 днів він так і не дочекався. Отож vladimirshc вирішив зателефонувати в банк сам, аби дізнатись, як просувається історія з його грошима.

"18.10.2021 р. я зателефонував на 3700 дізнатися про результат розгляду стосовно мого звернення на що оператор Юрій мені відповів, що мені відмовлено в поверненні моїх коштів", - повідомив клієнт.

Чоловік не може втямити, що він зробив не так, що ПриватБанк вирішив не повертати йому гроші. Начебто він діяв відповідно до норми закону і відповідно до законів логіки. А в результаті залишився пограбованим. І чому сума, яка за словами банкірів, була заблокована за підозрою в шахрайстві, зрештою, таки, пішла тим самим шахраям?

"Не можу зрозуміти, що я зробив не правильно в даній ситуації, що це призвело до відмови від Банку в поверненні моїх коштів? Попередив відразу коли виявив крадіжку, заяву в поліцію написав, невже це не є для ПриватБанку мотивацією не переводити кошти свого клієнта в невідомому напрямку на рахунки шахраїв при тому що вони знаходились певний час на рахунках привату? Для мене це виглядає дуже дивно з сторони ПриватБанку", - пише vladimirshc.

Мало того, що його пограбували фактично за сприяння самого Приватбанку, то гроші ще й було вкрадено з кредитної картки. Отже тепер чоловік заборгував банку по кредиту, якого не брав, і муситиме повертати йому гроші з відсотками. ПриватБанк поки ніяк не відреагував на скаргу свого клієнта.

Свої гроші скінчились? Російський банк запропонував бізнесу їхати за кредитами до Білорусі

субота, 23 листопад 2024, 9:50

Великі відсоткові ставки в банках Росії змусили російських підприємців шукати гроші у сусідніх державах. "Сбербанк" запропонував російським компаніям брати кредити в Білорусі, де працює дочірній банк. Про це пише The Moscow Times, передають Патріоти Ук...

В ЄС злякалися дешевого меду з України: Що відбувається з цінами

субота, 23 листопад 2024, 8:58

Представники Болгарії та Румунії вимагають захисту від імпорту дешевого меду з України. Від занизької закупівельної ціни на мед страждають і самі українські пасічники. За їхніми словами, відвантажувати продукт оптовикам восени-2024 доводиться від 55 гр...