Є окремі категорії: Хто може не платити земельний податок у 2025 році

Законом встановлено, що українці, у яких у володінні є земля, та постійні землекористувачі — фізичні та юридичні особи мають сплачувати за неї податок. При цьому із пенсіонерів платити повинні лише ті, хто працює, і має у володінні кількість землі, яка перевищує встановлені норми, передають Патріоти України.

В той же час є декілька категорій громадян, які звільнені від сплати земельного податку, розповіли юристи БФ «Право на захист» у своєму Телеграм-каналі.

Також вони перерахували, хто саме може не сплачувати податок. Згідно їх інформації, не сплачувати за земельну ділянку (ст. 281 ПКУ) мають право:

  • особи з інвалідністю I та II групи;
  • особи, які виховують трьох і більш дітей віком до 18 років;
  • ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
  • особи, які визнані законом постраждалими в результаті Чорнобильської катастрофи;
  • на період дії єдиного податку четвертої групи власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі при передачі земельних ділянок та земельних часток (паїв) в оренду платнику єдиного податку четвертої групи.

Якщо зарплата 32 тис. грн: Ось яку пенсію можна отримати у 2026 році

понеділок, 5 жовтень 2026, 19:23

На розмір майбутньої пенсії українців впливає одразу кілька показників, однак ключовим залишається офіційний дохід. Саме із зарплати, з якої роботодавець сплачує страхові внески, формується значна частина майбутньої виплати, передають Патріоти України....

Експерти розбирали, чи спроможні цілеспрямовані удари росіян по АЗС призвести до паливної кризив в Україні

понеділок, 5 жовтень 2026, 15:44

Патріоти України пропонують аналітичний матеріал щодо стійкості паливного ринку, котрий підготувала для NV журналіст Світлана Угніва Отже, як паливні компанії адаптуються до регулярних повітряних атак РФ і які ціну вони за це платять. . Українські зап...