
"Ми, звичайно ж, хочемо, щоб реалізувався позитивний варіант, за якого "Газпром" і новий оператор ГТС, відокремлений від "Нафтогазу", зможуть підписати новий контракт про транзит газу і продовжити транспортування через Україну на нових, європейських умовах", - підкреслив Коболєв. За його словами, є й негативний варіант - коли, незважаючи на комерційну доцільність і логіку ринку, "Газпром" такий контракт не підпише.
"На користь цього варіанту свідчать створені в Європі "Газпромом" та іншими російськими компаніями величезні запаси газу. Ці запаси в умовах кризи зростуть в ціні, на чому ці компанії зможуть пристойно заробити", - сказав він. "Проміжний сценарій: через деякий час стане очевидно, що святе місце порожнім не буває, що частку "Газпрому" на європейському ринку займають інші, і йому доведеться повернутися до нового оператора ГТС і домовлятися про транзит", - додав Коболєв. На його думку, останній варіант є найбільш ймовірним.
Голова фінансового комітету Верховної Ради Данило Гетманцев пояснив, чому в Україні у медиків та вчителів низькі зарплати. За його словами, вони напряму повʼязані з трильйонами гривень у тіньовій економіці. Про це Данило Гетманцев розповів в інтервʼю Н...
В Україні очікується суттєве зростання цін на бензин А-95. Причина – новий акциз, який набуде чинності 1 січня 2026 року. Так, в експертному середовищі прогнозують, що в грудні 2025 року це призведе до зростання вартості пального на 2 грн/л від ціни кі...